Account Manager Growth till Offerta

Arbetsbeskrivning

Om bolaget

Offerta är Sveriges största marknadsplats för tjänster och varje år använder närmare 100 000 personer dem för att hitta rätt hjälp, framförallt inom bygg, flytt och städ. Offerta grundades 2008 med syfte att förändra och förenkla sättet att köpa tjänster. De vill göra det lika enkelt för företag att hitta nya kunder som för kunder att hitta ett bra tjänsteföretag. Därför har Offerta samlat tjänsteföretagen och kunderna på ett och samma ställe så att det blir enkelt att hitta, jämföra och välja rätt hjälp till sitt projekt. Sedan i mars 2021 är Offerta del av Fortnox vilket ger nya möjligheter att utveckla produkten vidare. En minst sagt spännande resa har precis påbörjats!

Fortnox AB (publ) är en företagsplattform som knyter samman människor, företag och organisationer. De hjälper företag att starta, växa och utvecklas. Med smarta tekniska produkter, lösningar, tjänster samt möjlighet att koppla ihop dem med hundratals externa parter, är de ett nav för företagande i Sverige. Deras vision är att skapa ett välmående samhälle format av framgångsrika företag.

Om tjänsten
Som Account Manager Growth på Offerta arbetar du tillsammans i ett team bestående av 9st kollegor som alla ser fram emot att vara med och ta Offerta vidare till nya höjder! Kontoret består av ett drivet och engagerat team på ca 50 personer som tillsammans skapar Sveriges mest populära tjänst för att hitta hjälp inom bland annat bygg, flytt och städ. De har en varm, snabbfotad och entreprenöriell kultur som de hoppas att du vill ta del av. Offerta jobbar med ett brett spektrum av kunder, vilket innebär varierande och omväxlande arbetsdagar. Det ställer krav på dig som säljare att vara dynamisk och kunna sätta dig in i och förstå olika typer av kunders situationer.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Prospektering av nya kunder
- Bearbetning av inkommande leads
- Boka och genomföra möten
- Hålla koll på marknaden och deras målgrupper


Om dig

Vi söker dig som blir motiverad av att tillsammans med dina kollegor få vara med och utveckla ett av Sveriges bästa säljteam. Vi ser gärna att du har kunskaper inom nykundsförsäljning och erfarenhet av personliga kundmöten för att kunna komma in i rollen på bästa möjliga sätt.

Vidare hoppas vi att du har minst 1-3 års erfarenhet av telefonförsäljning eller face to face försäljning. Som person är du utåtriktad och har hög kommunikativ kompetens samt personlig mognad. Avslutningsvis ser vi att du är orädd och vågar ta plats samtidigt som du är mån om att det går bra för dina kollegor. Du gillar att dela med dig av dina kunskaper till övriga kollegor för att på så sätt vara med och bidra till bolagets fortsatta tillväxtresa.

Kvalifikationer:

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Datorvana och behärskar Microsoft Office produkter.
- Tidigare erfarenhet av försäljning.


Det är även meriterande om du talar fler språk än ovanstående och tidigare har arbetat med telefonen som ditt främst arbetsverktyg.

Tillträde, omfattning och arbetstider
Offerta sitter i nyrenoverade lokaler på Sveavägen 98, Stockholm. Rollen är en tillsvidareanställning på heltid med kontorstider måndag till fredag. Detta är en direktrekrytering där du blir anställd direkt av Offerta med deras goda villkor och förmåner. De erbjuder bland annat generösa pensionsvillkor, 5000 kr i friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, OCH viktigast en härlig arbetsplats fylld med energi och peppande kollegor.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2022
  • Ansök senast: 4 maj 2023

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024

Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024