Account Manager hos Consid

Account Manager hos Consid

Arbetsbeskrivning

Tror du att goda kundrelationer är nyckeln till framgång? Sporras du av stort eget ansvar, höga mål och att ständigt hitta nya utmaningar? Gött, då är du garanterat taggad på en karriär som Account Manager hos Consid! Läs mer och ansök direkt.
Att jobba som Account Manager
I rollen som Account Manager på Consid i Göteborg är din främsta uppgift att proaktivt skapa och utveckla nya affärsmöjligheter. Du ansvarar även för att vidareutveckla affärsrelationer med vår befintliga kundbas. Du driver hela försäljningsprocessen från början till slut och arbetar tätt tillsammans med övrigt säljteam i regionen, regionsansvarig och konsultchefer. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Ansvar för kundavtal, kundrelationer och kundutveckling baserat på en egen säljbudget.
Att aktivt söka nya kundrelationer
Formulera och utforma modernt offert- och marknadsmaterial.

Vad kan du förvänta dig här?
Consid kom till Göteborg redan 2003, då placerade i den ”klassiska källaren” i vår första medarbetares Rafaels bostadshus. Under de snart 20 år som följt har i växlat upp och sitter nu i fina lokaler mitt på Avenyn – i hjärtat av Göteborg.
Idag är vi över 130 konsulter och trots vår snabba tillväxt har vi kvar visionen om att vara ”Annorlunda tillsammans – ett Consid”. I Accout Manager-teamet får du 21 kollegor med olika bakgrund och erfarenheter. Vi har bland annat Pär som började karriären som systemutvecklare men har fokuserat på försäljning inom IT i över 10 år, Christoffer som spenderar varje ledig stund med att renovera hus och Gina som lyckas samtala sig genom hela göteborgsvarvet och ändå göra rekordtid. Den gemensamma nämnaren – alla älskar jakten på nya affärsmöjligheter!
Mer om dig
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och för att trivas och lyckas i rollen bör du vara affärs- och resultatdriven med god förmåga att skapa långsiktiga relationer. Du har troligtvis:
Universitets- eller YH-utbildning inom ekonomi/försäljning eller motsvarande
God förmåga att uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt engelska
B-körkort

Har du redan erfarenhet av försäljning och affärsutveckling eller tjänsteförsäljning inom IT och/eller bemanning är det meriterande.
Är detta något för dig?
Varmt välkommen med din ansökan, innehållandes personligt brev och CV. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anita Iveljic
0769 430 238
Rekryterare Anita Iveljic
0769430238
HR-ansvarig Therese Ohlsson

HR/Rekryterare Anita Iveljic
0769430238
HR-ansvarig Anita Iveljic
0769430238
HR-ansvarig Anita Beslic
0769430238
Rekryterare Caroline Andersson
0708 59 35 87
Rekryteringsansvarig Adrian Andersson
073-158 79 88
Rekryterare Isabelle Flygelholm
0708 59 35 12
Rekryterare Andreas Persson
0763979710

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Consid AB Jönköping
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 6 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Garvaren
Ljungby

Postadress

Barnarpsgatan 13
Jönköping, 55316

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024