OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och unga akademiker. Vi söker nu en Account Manager till Stockholm. Som Account Manager jobbar du med försäljning och tillsättning av bemannings- och rekryteringstjänster. Du har daglig kontakt med kunder och anställda konsulter. Arbetet handlar om att skapa och utveckla kundrelationer samt att stå för en strålande service till både kunder och konsulter. Du kommer jobba i team med andra Account Managers och tillsammans med dessa arbeta för att kontoret skall nå så bra resultat som möjligt. Du har möjlighet att avancera och få utökat ansvar vad gäller kundrelationer (såsom storkunder) och att gå vidare till ledande befattningar. Vem är du? - Du är ambitiös och sätter karriären i första hand. - Du har som mål att någon gång under ditt yrkesliv nå upp till den absoluta toppen inom ditt gebit. - Du uppfattar dig själv som en person med potential att lyckas bättre i karriären än andra. - Du har utomordentliga sociala egenskaper, dvs. har lätt att ta kontakt och utveckla relationer med andra människor. - Du tycker om att jobba i högt tempo med krav på konkreta resultatet. - Andra människor uppfattar dig som lätt att ha att göra med, flexibel och kunnig på det du gör. Kompetenskrav: - Akademisk utbildning. - Körkort. Meriterande: - Erfarenhet från bemanningsbranschen. - Ett par års erfarenhet av tjänsteförsäljning. - Dokumenterade försäljningsresultat. Start: sept/okt. Omfattning: Heltid, provanställning 6 mån. Lön: Fast lön + bonusdel. Plats: Stockholm. Låter detta intressant? Sök då tjänsten via vår hemsida www.maxkompetens.se. Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten.