OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av B2B-försäljning och söker en arbetsgivare som vill satsa på just din fortsatta utveckling? Som Account Manager hos Office Management erbjuds du säljutbildningar 1-2 gånger i veckan (!) och som Guldpartner till Microsoft får du även gå regelbundna utbildningar hos dem. Vi söker dig som har en positiv inställning, vill utvecklas tillsammans med teamet samt vill hjälpa våra kunder att framtidssäkra sina IT-lösningar. Ta nu chansen att forma din framgångssaga hos oss och bli en del av vår härliga gemenskap!
Arbetsuppgifter
Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är framtidens arbetsplats. Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom IT (https://www.officemanagement.se/it-tjanster/), såsom IT-drift, molnbaserade tjänster och support till alla typer av bolag. Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området, men på sikt även inom fler av våra affärsområden.
Ditt primära fokus kommer vara försäljning av våra IT-tjänster där du äger ansvaret för hela försäljningsprocessen, från behovsanalys till avtalsskrivning. Du kommer även på sikt att få möjligheten att utveckla kunderna inom våra andra affärsområden. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
- Kontakta nya kunder
- Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder
- Kontinuerlig kompetensutveckling
- Vara en förebild internt och externt
- Nära samarbete våra samarbetspartners
-
O.M erbjuder
- Möjligheten att påverka din lön varje dag (månadslön + kvartalsprovision)
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Centralt belägna kontor fyllda med drivna och positiva kollegor
- Great Place To Work-certifierad arbetsplats 2020 och 2021
- Rikslunchkort & förmånsportalen Benify
Vi söker dig som…
- Har minst 1-3 års erfarenhet av B2B-försäljning
- Innehar B-körkort då resor ut till kund förekommer
- Har obehindrade kunskaper i svenska såväl som engelska då det används i det dagliga arbetet
Har du dessutom erfarenhet av IT-försäljning ser vi det som meriterande för denna tjänst.
Personliga egenskaper
Vi värdesätter framförallt dina personliga egenskaper och din vilja att utvecklas tillsammans med teamet. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på dina relationer och att du har som mål att addera värde ute hos kund.
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se/)
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 8-17
Plats: Kista, Stockholm
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Felix Friede, Sales Manager på 010 858 51 38.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson