Account Manager inom IT

Account Manager inom IT

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Account Manager inom IT som vill vara med på resan och fortsätta utveckla Centrickontoret i Malmö. Är du en teamplayer med ett starkt självdriv, är initativtagande och älskar att bygga relationer med kunder samt har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning inom IT-branschen? Då är detta ett gyllende tillfälle att bli en del av Centricfamiljen.

Vårt kontor är beläget i centrala Malmö med stans bästa utsikt och teamet präglas av gemenskap, tillit, nytänkande och en vilja att utveckla verksamheten inom Skåneregionen. Tycker du precis som oss, att det är roligt med ett högt tempo, kundrelationer och försäljning och samtidigt ha roligt på jobbet, då tror vi att du är vår nya kollega på Centric Professionals.

Arbetsuppgifter
Som Account Manager ansvarar du över att följa upp befintliga kunder och utveckla samarbetet med dessa samt hitta nya kunder och affärsmöjligheter i regionen där Centric kan skapa värde. Du har förmågan att bygga nätverk och ser det som din absoluta utmaning att skapa bra kunderunderlag och affärer för kontoret i Malmö. Till din hjälp har du förutom din närmaste chef och kollegor också en kompetensgrupp för sälj i Sverige, där man kan byta erfarenheter med varandra och sparras i försäljning.

Din profil och kvalifikationen
Vi tror att du är en säljare av rang samt har en god kännedom av IT-branschen och gillar att göra lönsamma affärer. Du är prestigelös, lyhörd och noggrann och visar en hög servicenivå och en stark kollegialitet samt sätter alltid kunden främst. Då vi är ett litet kontor ser vi gärna att du har en entreprenöriell ådra och ett stort mått av initiativtagande, driv och ansvar samt vågar att utmana dina kollegor för att förbättra vår verksamhet.

Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av framgångsrik B2B-försäljning, är strukturerad och van att driva dialoger och processer med kunder. Du är en person som vågar ta kontakt med nya kunder och är skicklig på att erbjuda och förmedla rätt service till företagets kunder.
Vad vi erbjuder
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning och vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi är både professionella och personliga i våra relationer vilket får våra kuner och konsulter att gilla oss. Vi tillämpar flexibel arbetstid och arbetsplats och har en genomtänkt onboardingprocess för att du ska få den bästa förutsättningen till att få en bra start hos oss.
 
Förutom att du kommer bli en del av vårt grymma team i Malmö kommer du också att ha kollegor i Linköping, Göteborg, Stockholm och Norge. Centric Professionals AB ingår i den holländska Centrickoncernen som är ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med ca 4500 anställda i Europa.

Centric Professionals AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Almega och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbunden.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Henrik Lells på tfn: 0734-159 365 eller ​henrik.lells@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 26 oktober 2022
  • Ansök senast: 26 januari 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024