Account Manager inom Mötesteknik

Account Manager inom Mötesteknik

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av B2B-försäljning, brinner för att bygga relationer och förstår vikten av social selling? I takt med att vi växer söker vi nu ytterligare en säljare som vill vara med på vår resa framåt!

Söker du en flexibel arbetsplats där du själv planerar ditt arbete med frihet under ansvar och vill göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Sök rollen redan idag då vi arbetar med löpande urval!

Om rollen

Som säljare hos oss har du möjlighet att erbjuda kunder vad vi anser är framtidens arbetsplats. Vi hjälper våra kunder till en helhetslösning inom mötesteknik/videokonferens. Vårt erbjudande är mycket skarpt och ger dig möjlighet att utveckla kunderna inom området, men på sikt även inom fler av våra affärsområden.

Ditt primära fokus kommer vara att utveckla samarbetet med befintliga kunder men du kommer även arbeta med att kontakta nya kunder där du ansvarar för hela försäljningsprocessen från behovsanalys till avtalsskrivning. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Arbetsuppgifter

- Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder
- Kontakta nya kunder
- Kontinuerlig kompetensutveckling
- Vara en förebild internt och externt




Erfarenheter

Vi söker dig som är engagerad och driven samt tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på dina relationer och att du har som mål att addera värde ute hos kund. Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.

Har du erfarenhet av B2B-försäljning eller tidigare erfarenhet från branschen ser vi det som meriterande.

Tjänsten kräver körkort.

O.M erbjuder

- Månadslön & kvartalsprovision
- Säljresor, kick-offer och fantastiska kollegor!
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
- Interna och externa utbildningar
- Goda utvecklingsmöjligheter




Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, 8-17

Plats: Roxviksgatan 14, Linköping



Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, Erik Ringkvist, på erik.ringkvist@officemanagement.se alternativt 010 858 40 81.

Jag ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb