OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
DocuPartner är ett fullservicebolag för företag och organisationer som vill uppnå effektivitet, kostnadsbesparingar och enkelhet.
Företaget grundades 2002 och består idag av 25 hängivna medarbetare och har än idag samma engagerade ägare.
DocuPartner erbjuder helhetslösningar inom dokument- och utskriftshantering, kontorsmaterial, trivseltjänster och profilprodukter.
Vi finns centralt placerade i Mariehäll/Bromma i mycket trevliga och moderna lokaler med bra kommunikationer och närservice. Vår huvudsakliga marknad är Stockholm men vi har också nationella kunder och levererar över hela Sverige.
Vi arbetar enligt vår värdegrund F.E.S.T vilket står för framgång, engagemang, schysst och trygghet.
Om tjänsten som Account Manager - inom Telefonilösningar till företag, vilket innefattar telefonväxel, abonnemang samt kringutrustning, men även print och konferensrumslösningar.
Du kommer att arbeta med att bearbeta DocuPartners kunder samt att även att knyta upp nya viktiga kunder till DocuPartner inom avdelningens tjänsteutbud som består av bland annat av Telefoni, Print och konferensrumslösningar. Rollen innefattar att jobba nära dina kunder och bearbeta upp en nära och bra relation. Tanken är att våra kunder ska ta del av alla våra områden som vi arbetar med. Det är bra om du tidigare har arbetat med avtalsskrivning då det kommer att ingå i rollen att teckna upp kunderna på avtal. Kundbesök och bra närvaro hos dina kunder kommer att vara en viktig del av din vardag.
Som Account Manager driver du hela säljprocessen från prospektering till tagen order.
På DocuPartner jobbar vi nära varandra och hjälps åt. Till din hjälp kommer du få dedikerade kollegor och försäljningschef som hjälper dig på vägen. Vi utbildar vår personal kontinuerligt.
Vad vi söker
Vi söker dig som är en tävlingsmänniska med högt driv. Du är klipsk, driven och självgående. Du är social, bjuder gärna på dig själv och trivs i en i en miljö där det är högt tempo. Du utmanas av att hitta och förvalta passande kunder.
Vi ser gärna att du har
- Erfarenhet av att sälja till B2B i minst 2 år.
- Van av att driva hela säljprocessen dvs, prospektering, genomföra mötet hos kund, behovsanalys, skapa offert, avslut/förhandling samt vårda kunden under avtalsperioden.
- Kan påvisa tidigare uppnått tidigare försäljningsmål
- Innehar körkort
Meriterande
- Erfarenhet av försäljning av produkter & tjänster ifrån Tele2 och/eller Telenor mot företag.
- Erfarenhet av försäljning av kopiatorer/skrivare mot företag.
Vi erbjuder
- Friskvårdsbidrag
- Pensionsavsättning
- Tjänstebil
- Heltidsanställning
- Många tävlingar och priser
- En flexibel, fantastiskt rolig och trevlig arbetsplats med härliga kollegor.
- Du erbjuds en utmanande tjänst på ett växande företag där personalen trivs och ges stora möjligheter till utveckling och påverkan.
Varmt välkommen med din ansökan, vi kommer att intervjua löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Annette Rising
0722337711