OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills står för väl matchad kompetens och är idag ett ledande företag verksamt inom rekrytering och konsultbemanning. Vår verksamhet bygger på sunda värderingar, en utpräglad entreprenörsanda och stort personligt engagemang. Efter att konsekvent och framgångsrikt ha tillgodosett våra kunders behov av Perido Skills, kommer vi att fortsätta expandera under bibehållen lönsamhet och solid ekonomi. Med anledning av vår positiva utveckling söker vi nu flera hungriga medarbetare till vårt huvudkontor på Kungsgatan i Stockholm. I ditt arbete som Account Manager för Perido Skills kommer du ingå i ett stimulerande team med självständigt ansvar för nykundsbearbetning och utveckling av befintliga kundrelationer inom IT-sektorn. Du bokar in och genomför dina egna kundbesök, gör offerter, avtalsförhandlar samt vidareutvecklar befintliga affärer och relationer. Du rapporterar direkt till VD och har eget budgetansvar. Du har flera års tidigare dokumenterad erfarenhet som säljare/kundansvarig, med goda resultat. Din personlighet är avgörande och vi förutsätter att du har ett driv utöver det vanliga, en positiv och glad personlighet, uthållighet och "glimten i ögat". Du har ett starkt engagemang och intresse för försäljning och drivs av att prestera samt av att ha kul på jobbet med trevliga kollegor. Det är meriterande med tidigare säljerfarenhet från konsult-, bemannings- och rekryteringsbranschen. Du som är självgående, pålitlig, tävlingsinriktad och som uppskattar eget ansvar kommer att trivas hos oss!