Account Manager med befintlig kundstock

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat med B2B-försäljning under ett par år och känner dig redo att ta nästa kliv i karriären? Är det steget att ta över en befintlig kundstock, utveckla den samt dina kunskaper inom försäljning? Är ambitionen dessutom att komma till ett bolag med ett stort engagemang, energiska kollegor och fokus på resultat? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Arbetsuppgifter

I den här rollen kommer du att fokusera på att sälja tjänster ur produktportföljen Facility Management. De tjänster som ingår är bland annat kontorsmaterial, kaffe- och vattenmaskiner samt kontorsinredning eller andra kundspecifika önskemål. Fokus kommer vara att:

Ta kontakt med befintliga kunder för att presentera dig och bygga relation
Jobba med merförsäljning till befintliga kunder


När du har etablerat kontakt med dina befintliga kunder ska du även utöka din kundstock med nya. Då arbetar du med hela försäljningsprocessen, från att boka möten till att göra affären. Du kommer att ha tydliga mål och ska därför ha fokus på resultat i kombination med att bibehålla och skapa långsiktiga kundrelationer.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vårt mål är att du ska bli en ännu vassare säljare och vara en given leverantör för både nya och befintliga kunder. För att du ska kunna bli det har vi bland annat interna utbildare som har kontinuerliga säljutbildningar och träningar. Vi tror också på ett coachande ledarskap med närvarande chefer, där sambesök och utvecklings-/uppföljningssamtal är högst prioriterat.

Vi har en tydlig karriärstrappa där du har möjlighet att utvecklas inom våra andra affärsområden (IT, Dokumenthantering, Videokonferens och Telefoni) och kan på så sätt sälja en bredare portfölj till dina kunder och bygga ett starkare partnerskap.

Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner. Vi har bland annat kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten och riktigt roliga kick-offer.

Kompetenser och personliga egenskaper

Minst två års erfarenhet av B2B-försäljning
Tycka om kundvård
Ha mycket energi
Vara tävlingsinriktad med stort affärsfokus
Arbeta strukturerat
Ha körkort
Meriterande är om du har erfarenhet av att sälja liknande produkter/tjänster


Tillträde: 21 augusti

Lön: Garanti- och provisionsbaserad

Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Jesper Svensson, Team manager, på 010-858 50 99.

Följ oss gärna på Instagram; @lifeatofficemanagement

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 2 juni 2017

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024