Account manager med ett stort hjärta

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Är du vår hjälte med ett stort hjärta?

Vi är i full färd med att skapa ett team i världsklass kring vår ny digitala tjänst som riktar in sig på vårdsektorn. Vi vill vara med och skapa en framtid där både vårdarbetsgivare och vårdanställda är vinnare. Med vår tjänst har vi som ambition att underlätta administrationen i arbetet för arbetsgivare inom vården medan vi hjälper arbetstagare inom vården att trivas bättre på sin arbetsplats.

I rollen som Account Manager på Skillio har du ansvar för att bearbeta nya som befintliga kunder inom vårdsegmentet. Du blir den första spjutspetsen i en stor satsning där vi mycket snabbt ska ta en marknadsledande position. Vi är ett tight team där du kommer vara en i gänget så prestigelöshet, högt i tak och bra stämning är centralt för oss. Vi erbjuder inte någon slit och slängprodukt utan en riktigt bra tjänst som faktiskt kan hjälpa många inom vården. Kundvård är därför centralt, att våra kunder känner att de får hjälp även efter att de köpt så att de upplever värde i vår tjänst.

Eftersom du kommer vara vår säljande spets är det viktigt att du är självgående i ditt sälj. Merparten av försäljningen kommer att ske via telefon, men vi vill understryka att det är en tjänst där man bygger kundrelation och frekvent återkommande kontakt till ens köpande kunder är väldigt viktigt. En förutsättning för att lyckas är en mycket hög aktivitetsnivå, så att du sätter ribban för kommande säljare. Du kommer att få mycket stöttning i rollen och är som sagt en del i ett team där alla strävar åt samma håll.
Till din hjälp kommer du att ha en helt unik digital tjänst att sälja! Vi riktar oss mot att hjälpa personer inom vården


Din bakgrund
För att lyckas tror vi att du har följande bakgrund
• Lyckats i någon tidigare säljroll
• Erfarenhet av telemarketing
Hög energinivå – det är din framgång som blir företagets framgång.
• Kan formulera dig felfritt på svenska och engelska i både tal och skrift

Personliga egenskaper
• Ambitiös säljare
• Analytisk förmåga
• God kommunikatör
• Förändringsbenägen
• Strukturerad och metodisk

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Tillsvidare anställning, 100%, Stockholm

Tillträdesdag
Omgående

Information
Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet!


Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 2 juni 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


Teamleader Inhouse

Teamleader Inhouse

16 november 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

16 november 2024

Säljchef

Säljchef

16 november 2024

16 november 2024