OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som drivs av ett affärstänk och älskar försäljning, men framför allt är du en relationsbyggare med långsiktiga kundrelationer som högsta mål. Här får du jobba i ett litet gäng där din entreprenörsanda uppmuntras, du blir en stor del av att påverka resan framåt!
OM ROLLEN
Som Account Manager arbetar du med relationsbyggande försäljning med långsiktigt fokus. Du arbetar rådgivande för att kunden ska finna bästa helhetslösningen för en attraktiv kontorsmiljö. Att ständigt överträffa kundens förväntningar driver dig!
Här utgår du från en befintlig kundstock, samt arbetar med nykundsbearbetning. Du är inte rädd för att lyfta luren och boka dina möten, men gillar framför allt att åka ut och träffa nya kunder varje dag.
Här erbjuds du:
Du får en utmanande och utvecklande arbetsvardag, med goda karriärmöjligheter. Vår kund tror på kollegors frihet under ansvar, du planerar själv din tid och dina förbättringsförslag uppmuntras. Du blir en del av ett säljteam på tre personer som tillsammans jobbar mot uppsatta mål, sporrar varandra och ger energi och stöd i vardagen. Företaget är Great Place to Work-certifierade.
OM DIG
Vi vill träffa entreprenören i dig. Tänk dig att du driver ditt eget företag med frihet under ansvar men samtidigt har din arbetsgivare i ryggen. Vi önskar att du har ett affärstänk, vågar ta för dig och har en vilja att utvecklas som person. Du projektleder dina egna affärer från start till mål, med kundservice i fokus hela vägen.
Krav
•1-2 års arbetserfarenhet inom försäljning/ handel/ kundservice
•Flytande svenska och engelska
•Körkort
Meriterande
•Erfarenhet av sälj B2B
•Kunskap/ intresse inom Social Selling
•Erfarenhet inom bemanning/rekrytering
OM FÖRETAGET
Vår kund är ett rådgivande tjänsteföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar inom Facility Management för kunder. Företaget har precis genomgått en organisationsförändring. Du blir del av ett litet team med startupkänsla, där din entreprenörsanda får blomma ut. Samtidigt blir ni uppbackade av ett stort välmående bolag. Nationellt har ni 60 kollegor som alla jobbar med kundrelationen i fokus. Detta är ett av de snabbast växande företagen i branschen.
OM FRAMTIDEN
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos vår kund. All första kontakt ska gå via Framtiden.
VILLKOR
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-17, möjlighet till flexibel arbetstid och distansarbete
Lön: Fast + provision
Ort: Malmö
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, intervju med rekryterare och referenstagning. Sista steg är två intervjuer på plats hos företaget tillsammans med närmsta chefer.
För att söka tjänsten skickar du in CV via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Isabell Wirgin via e-post: isabell.w@framtiden.com eller telefonnummer: 0722091950.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen till Framtiden!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996