OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ta ansvar för hela säljcykeln och bli expert på molnlösningar? Arbeta med en av tech-världens mest beundrade företag och deras innovativa molnlösningar, och utvecklas med oss på Concentrix + Webhelp! Som Account Manager (Customer Lifecycle Manager) erbjuder du avancerade molnlösningar som gör det möjligt för kunderna att smidigt bygga sin digitala framtid och konkurrenskraft.
Du kommer att driva försäljningscykeln från början till slut, utveckla kundrelationer och stärka din expertis inom avancerad molnteknik.
Vi erbjuder dig ett jobb inom spetsteknologi, härliga kollegor och utveckling
Du kommer att utbildas och ständigt vägledas av dina chefer och dina kollegor, och ha tillgång till utbildningsprogram som är utformade för att förbättra dina färdigheter inom försäljning av molnteknik. Här kommer du att vara en del av en mångsidig och inkluderande arbetskultur som värdesätter integritet, individualitet och lagarbete. Varje dag kommer du att arbeta i en samarbetsvillig och dynamisk arbetsmiljö som stärker din entreprenörsanda.
Hos oss får du:
En konkurrenskraftig lön som du lever gott på i Spanien, med prestationsbaserade incitament och lunchkuponger.
Stöd vid flytt*.
Hybrid - Du kommer att kunna arbeta hemifrån en del av veckan.
Spanskt kontrakt, heltidstjänst. Vi hjälper dig också med vad du behöver för att börja arbeta och bo i Spanien.
Fullt betald utbildning på de produkter du kommer att arbeta med.
Ett modernt centralt placerat kontor i Benalmadena, precis intill strandområdet.
Spanska lektioner, bonusar om du har vänner som också vill gå med, och mycket mer.
Vad du kommer att uppleva hos oss
Du kommer att ta ansvar för affären från början till slut, samordna med kunden och dina kollegor – Solution Specialists och Senior Account Managers. Tillsammans med ett passionerat team av säljare kommer du att arbeta med högprofilerade kunder och inflytelserika beslutsfattare.
Som Customer Lifecycle Manager i vårt team kommer du att:
Vara den första kontaktpunkten för många kunder, ge ett enastående och professionellt första intryck, och med hjälp av din försäljningsexpertis växa en kundportfölj.
Fungera som en kompetent rådgivare och vägleda företag i att utnyttja avancerad molnteknik.
Öka omsättningen genom att identifiera och dra nytta av möjligheter att uppfylla små och medelstora företags behov av vår kunds ledande molnteknik.
Maximera möjligheterna till up-sell och cross-sell i samarbete med Solution Specialists och Partner Connection Managers.
Samla in feedback från kunderna och återkoppla den till verksamheten: "Kundens röst".
Vem vi skulle vilja ha med i laget
Vi vill träffa människor från alla typer av bakgrunder, som tycker om att lära sig nytt och är nyfikna. Din naturliga talang för att hantera kundrelationer, teknik och göra det lilla extra för våra kunder kommer att passa in i det vi gör på Webhelp.
Vi letar efter dig som:
Har svenska på modersmålsnivå, din engelska är flytande på affärsnivå
Kan visa på 1 till 2 framgångsrika år av försäljning i IT-branschen och/eller erfarenhet av account management eller kundhantering
Har erfarenhet av att använda MS Office applikationer och kundhanteringssystem som Dynamics 365, Salesforce, etc.
Vill dela våra värderingar om engagemang, enighet, integritet, erkännande och WOW
Vi ser gärna också att du:
Har erfarenhet av att arbeta med eller sälja MS Azure, Office 365, Dynamics 365 eller liknande lösningar.
Har Microsoft Fundamentals-certifiering för MS Azure, Modern Workplace och/eller BizApps.
Uppfyller du inte alla krav? På Concentrix + Webhelp är vi engagerade i att skapa en mångsidig och inkluderande arbetsplats där alla kan lära sig och utvecklas professionellt. Om du känner att du inte kryssar i alla kvalifikationer i arbetsbeskrivningen uppmuntrar vi dig att ansöka hur som helst. Vi kommer att göra vårt bästa för att matcha dig med rätt jobb, oavsett om det är det här jobbet eller en framtida roll.
Låter det som dig?
Dags att ta steget till Medelhavet och leva i en varm och välkomnande kultur? Du är välkommen till vårt nyaste business-team på vår europeiska hub utanför Malaga! Njut av solskenet, den kulturella rikedomen och den fantastiska livsstilen Malaga-området erbjuder.
Sök nu, vi väntar på dig!
Lite praktisk information
Startdatum: Vi intervjuar och anställer löpande
Arbetsplats: Vårt kontor på Plaza Solymar i Benalmadena (Malaga)
Du kommet att:
Ha fullt och lagligt spanskt kontrakt från dag ett, med tillgång till det spanska sjukförsäkringsskyddet
Ha betalt under utbildningen och att ha betald semester (4 veckor + 4 dagar per kalenderår), med semesterdagar från det första året du börjar arbeta*
Arbeta 39 timmars arbetsvecka, måndag till fredag 09:00-18:00
Who we are
We're the tech-powered customer experience (CX) company that's creating game-changing journeys for our people and our clients and their customers.
Our people around the world have devoted their careers to ensuring every relationship is exceptional. So naturally, we're committed to creating game-changing career journeys that power our people towards greater opportunities and brighter futures.
In short: You will be joining over 440.000 passionate game-changers across more than 70 countries that strive to enjoy every day, while making a difference for the people they help every day! And we will offer you a fun and challenging job that will allow you to develop and grow.
We are an equal-opportunity employer
We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free of discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and personal qualifications, without regard to gender identity, age, religion, ethnicity, family or parental status, or any other classification protected by applicable national laws.
* Våra rekryterare kommer att förklara vilka villkor som gäller.
Ref. RRQ23-003612-1-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.