OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Boostr är ett snabbväxande bolag inom digital marknadsföring. Primärt är vårt fokus SEO- och SEM-tjänster till kunder runt om i Sverige. Personerna bakom bolaget har en lång erfarenhet från branschen och har framgångsrikt byggt bolag i samma modell i olika branscher under flertalet år.
Boostr finns idag etablerade med kontor i Jönköping och Skaraborg med tydliga ambitioner på etableringar på flertalet geografier framöver.
Dina huvudsakliga tjänster och produkter som du kommer sälja till våra kunder är SEO-avtal, Google Ads, webbplatser och hantering av sociala medier.
Dina arbetsdagar kommer att innefatta möten med kunder, både fysiskt och digitalt, nykundsbearbetning via telefon/nätverk samt prospektering. Som säljare kommer du att ha en flexibel, fartfylld och resultatinriktad vardag.
Tjänsten är på heltid med flexibla arbetstider och en provanställning á sex månader kommer att tillämpas.
Så, vem är du?
Vi ser att du som person har minst 2 års erfarenhet av försäljning B2B och är van och gillar att ta kunden från ett första möte till affär. Du ska också ha en vana av att arbeta med säljbudget, uppföljning och förhandling. Du ska även kunna tala svenska och behärska engelska såväl muntligt som i skrift.
Meriterande är om du har arbetat i liknande bransch tidigare med goda resultat.
Som anställd hos Boostr erbjuder vi bland annat följande delar:
💥 Fast lön med förmånlig provisionsmodell
💥Telefon, dator och andra verktyg för att lyckas i din vardag
💥Flexibel och modern arbetsplats. Arbete från hemmet är fullt tillåtet.
💥Friskvårdsbidrag
💥Möjlighet att vara med och bygga upp något helt nytt och lokalt i Östersund/Norrland
Har du frågor eller vill skicka in en ansökan maila CV och personligt brev till ostersund@boostr.se