OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en Account manager som drivs av att göra affärer och skapa etablerade kundrelationer och samtidigt utvecklas som person. Då är nog Orderhero rätt arbetsplats för dig.
Du kommer att ta plats i ett säljteam som består av seniora säljare med lång erfarenhet och ett driv av att uppnå ett gemensamt mål.
Rollen
Som Account manager på Orderhero kommer du att arbeta med nykundsförsäljning och bygga upp en stark kundstock för att sedan kunna merförsälja och bibehålla god relation med dina kunder.
Du kommer att §utgå från kontoret som bas. Du kommer delvis att boka möten och delvis kommer du att besöka restaurangerna direkt på fältet. Ditt fokus i slutändan är att göra affär, om den görs via mail, face to face eller telefon är inte det viktiga, det är resultatet du är ute efter.
Om företaget
Orderhero är en snabbväxande tech-startup med kontor i Stockholm. Vi arbetar med att digitalisera och öka försäljning i restauranger med visionen om att bli top of mind globalt när man ska digitalisera en restaurang. Vi tror på att man ska beställa maten på det sättet som det passar dig och inte längre behöva stå i en vanlig kö. Utmaningarna med köer vid beställning av mat är global, det betyder att marknaden och behovet är enormt och därför letar vi nu efter fler medarbetare som vill vara med på resan som vi står inför.
Vi erbjuder dig:
En utvecklande tjänst hos ett företag med stark framåtanda
Ledare som bryr sig om dig och din personliga karriärplan
Ett öppet företagsklimat med drivna och ödmjuka kollegor
Supermoderna lokaler i centrala Stockholm
Att få vara med på en oförglömlig resa när ett bolag byggs
Vi ser gärna att du:
Har goda kunskaper inom försäljning
Är en strukturerad person
Gillar kontakten med kunder
Vi tycker om dig som:
Är passionerad
Är nyfiken
Är självständig och ansvarsfull
Vill växa och lära sig nytt
Omfattning
Heltid måndag - fredag 9-18
Lön
Fast lön + provision
Kontaktperson
Anette Bodenfors
0790 77 35 85