OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att vinna och överträffa dig själv? Vill du göra karriär på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad och trivs med frihet under ansvar? Då passar rollen som Area Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna till Göteborg inom affärsområdet Facility Management. Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!
Om rollen
Som Area Manager inom Facility Management kommer du ingå i ett sammansvetsat team om 11 medarbetare där alla gör det lilla extra för att skapa god stämning på kontoret och ute hos kund.
Teamet fokuserar på att förse våra kunder med helhetslösningar, i produktportföljen hittar du tex städtjänst, bemanning, kaffemaskiner, mat på jobbet, växtinredning, kläd- och mattvätt samt mycket mer!
Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du fokusera på att ta kontakt med nya kunder för att bygga upp din egen kundstock. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Vi söker dig som…
- Har minst 1 års erfarenhet av B2B-försäljning
- Tillgång till egen bil
- Innehar B-körkort
- Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
- Har du dessutom erfarenhet från branschen är det meriterande.
Personliga egenskaper
Som person är du driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du vet vad som krävs för att lyckas och du ger allt för att nå dina och teamets uppsatta mål. Vidare brinner du för service och har lätt för att skapa relationer. För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
- Månadslön & rörlig del
- Säljresor, tävlingar och kick-offer!
- Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021 & 2020
- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
Om oss
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.300 MSEK år 2019 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se (http://www.officemanagement.se%20%20%20%20)
Här kan du titta på en kort film och lära dig mer om vår avdelning: https://www.officemanagement.se/produkter--tjanster/facility-management/
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Mölndalsvägen 30A, Göteborg
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!
Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig, Vincent Jägard, Sales Manager FM på 010 858 51 21.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg
Sara Bengtsson