Account Manager till Allabrf

Account Manager till Allabrf

Arbetsbeskrivning

Allabrf utvecklar digitala och innovativa tjänster för bostadsrättsföreningar, och man har sedan starten 2015 haft en framgångsrik resa framåt vilket har positionerat företaget som en av de marknadsledande aktörerna idag.
På Allabrf har man en genuin och välmående företagskultur där man lägger stor vikt på att ha högt i tak och det sociala umgänget i kombination med en stark framåtanda och teamkänsla. Man stöttar och hjälper varandra i organisationen för att tillsammans kunna prestera på högsta nivå och stärka sin position ytterligare genom att alltid ha kunden i fokus. Företaget har idag 20 anställda i Stockholm.
Är du en ambitiös, positiv och lösningsorienterad säljare med mycket energi som tycker om att vara företagets ansikte utåt och skapa kundupplevelser på hög nivå, varmt välkommen med din ansökan.
ROLLBESKRIVNING OCH DINA EGENSKAPER
Som säljare hos Allabrf tar du klivet in i bostadsbranschen med ett ärofyllt uppdrag; att hjälpa bostadsrättsföreningar med digitalisering och kostnadsbesparande lösningar vilket ger dig alla förutsättningar att bli framgångsrik, men även uppskattad bland kunder. Du kommer att arbeta självgående med frihet under ansvar, där du själv planerar dina dagar och ditt arbete för att uppnå bästa resultat.
För att lyckas i rollen som Account Manager är du resultatfokuserad och har en stark förmåga att skapa nya affärsrelationer. Du är en passionerad säljare med ett stort driv men även en god lagspelare som kan ta stort ansvar då du kommer arbeta i ett mindre team där du utgör en viktig del.
Du är saklig och pedagogisk i presentation mot kund vilket innebär att du arbetar strukturerat och proaktivt. Din starka målmedvetenhet styr ditt sätt att agera och du behöver förstå vikten av att alltid kunna presentera den bästa lösningen för kunden. Du är även lyhörd, engagerad och vill utvecklas långsiktigt inom försäljning.
VAD KAN ALLABRF ERBJUDA DIG?
Fast lön i kombination med ett attraktivt provisionssystem.
Arbeta med tjänster som är attraktiva, kvalitetssäkrade och lättsålda.
Stor frihet och högt i tak - inga stämpelklockor.
Möjlighet att arbeta på ett marknadsledande företag med goda utvecklingsmöjligheter.
Kickoffer och kollegor med bra sammanhållning som stöttar varandra i arbetet.
Centralt kontor i Sturegallerian med öppet kontorslandskap.



ANSÖKAN
Urval och intervjuer sker löpande.
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Tjänsten innefattar fast lön plus provision.
KONTAKT
Maila oss dina uppgifter till Jobb@qonsulta.se så tar vi kontakt med dig eller gå in på www.qonsulta.se för att se fler lediga tjänster.
Qonsulta Sweden AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag med säte i Stockholm. Vi hjälper företag i alla branscher med att hitta kompetent och validerad personal inom försäljning och kundtjänst. Besök oss gärna på www.qonsulta.se
Sökord: säljare, account manager, företagssäljare, key account manager, innesäljare, stockholm, b2b, marketing

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qonsulta Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 december 2021
  • Ansök senast: 13 januari 2022

Postadress

Hammarby kaj 16
STOCKHOLM, 12063

Liknande jobb


14 november 2024