OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Ancon:
Ancon har utvecklat och levererat kassasystem till ledande barer och restauranger sedan 1998. Vi är idag inne på vår 3:e generation som är helt app - och molnbaserad. Den är användarvänligt paketerad med all teknik du behöver för få ihop hela din verksamhet."
Vår innovativa plattform, Ancon POS, är skapad med restaurangvärlden i åtanke. Den är designad för att förbättra både personalens och gästernas upplevelse. Med snabbhet, tillförlitlighet och intuitiv användning i fokus, erbjuder Ancon POS alla de funktioner som en fullservice à la carte-restaurang behöver, samtidigt som den ger den snabbhet och flexibilitet som krävs för en snabbmatsrestaurang (QSR). Ancon POS är lösningen som tar din restaurang till nästa nivå.
Arbetsplats:
Vi söker nu en driven och entusiastisk säljare som vill vara en del av vårt Stockholms teamet på Ancon. Du kommer att ha möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där din passion och försäljningsförmåga verkligen kan lysa. Ancon har en härlig företagskultur där alla anställda uppmuntras att utvecklas och växa inom företaget.
Arbetsuppgifter:
- Proaktivt arbeta med försäljning av vårt molnbaserade kassasystem mot HoReCa branschen dvs företag inom hotell, restaurang- och café branschen.
- Bygga och upprätthålla starka kundrelationer genom att förstå deras unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar.
- Delta i marknadsundersökningar och identifiera nya affärsmöjligheter.
Kvalifikationer:
- Tidigare erfarenhet av försäljning inom HoReCa-branschen är meriterande.
- Starkt affärssinne och förmåga att arbeta mot uppsatta försäljningsmål.
- Utmärkta kommunikationsförmågor och förmåga att bygga relationer.
- Självgående och initiativrik med förmågan att arbeta effektivt i en dynamisk miljö.
- Grundläggande kunskap om HoReCa-produkter och trender.
Om du tror att du kan vara den rätta personen för Ancon, skicka din ansökan med en gång!
Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Provision
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.