OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Benify är ett snabbväxande HR-tech bolag som hjälper företag runt om i världen att hantera de förmåner som de erbjuder sina anställda så väl som att stärka deras arbetsgivarvarumärke. Med över 2500 kunder och omkring 3 miljoner användare globalt, så har Benifys prisbelönade kommunikations- och förmånsportal utmanat sättet som moderna arbetsgivare kommunicerar med sina anställda.
Som Account Manager på Benify ansvarar du för att skapa mervärde och utveckla våra befintliga kunder. Våra kunder är de viktigaste vi har och 97% väljer att förlänga sina avtal med oss. Om du vet med dig att du kan bidra till att den siffran blir 100%, då vill vi höra från dig!
OM TJÄNSTEN
Benify är ett av Sveriges snabbast växande företag och vi söker nu efter en Account Manager till vårt Client Relations team i Stockholm. Som Account Manager kommer du bygga långvariga relationer till Sveriges bästa arbetsgivare inom segmentet små och mellanstora kunder. Du kommer att vara en del av ett ungt bolag med hungriga och ambitiösa medarbetare som älskar att ha roligt tillsammans
Arbetet innefattar tre huvudsakliga områden:
• Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Benify möter kundernas behov. Vilket även innefattar hands on arbete i dina kunders uppsatta Benify-portaler.
• Se till att Sveriges bästa arbetsgivare väljer att förlänga sina avtal med oss.
• Utveckling av såväl produkten som gruppens interna arbetsprocesser, då vi alltid strävar efter att bli bättre.
DIN PROFIL
Tjänsten är helt enkelt en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Benifys framgång. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna när det behövs. Du drivs av att bygga långsiktiga relationer med andra människor och är en källa till inspiration för dina arbetskompisar. Du tänker också självständigt, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Vi älskar våra kunder och ser att du är en relationsbyggande stjärna som gör detsamma.
Vi ser även att du som söker har:
• Något års relevant arbetslivserfarenhet, gärna från en kundorienterad roll. Meriterande är om du tidigare har arbetat med försäljning.
• En akademisk utbildning.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
•
PRAKTISK INFORMATION
Start: Så fort vi hittat vår perfekta match!
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Stockholm
Kontaktperson: Alexandra Svensson (Head of CR SME Nordics)
Sista ansökningsdatum: 31 februari 2020
ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen klicka nedan på "Ansök" för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
JOBBA PÅ BENIFY
Benify växer kontinuerligt med kunder som dagligen ansluter sig till oss. Tillsammans med oss får även du fortsätta att växa, ditt arbete idag kan se annorlunda ut imorgon. Välkommen till en arbetsplats med mycket energi, där våra anställda tillsammans får saker att hända dagligen!
På Benify kommer du arbeta med ett gäng ambitiösa kollegor som alltid strävar efter att göra sitt bästa. Tillsammans arbetar vi med passion för att kunna förbättra arbetsplatser världen över. Men viktigast av allt är såklart att vi har roligt medans vi gör det!
Vår globala resa har bara börjat. Vi investerar i talang och möjliggör för våra anställda att kunna snabbspola sina karriärer genom de många nya tjänster vi öppnar upp för i och med vår tillväxt. Har du en idé om du vi tillsammans kan fortsätta växa? Kom till Benify och förverkliga det!
På Benify älskar vi när våra kollegor sätter upp mål som både underlättar för deras, men även för deras kollegors arbete och som gemensamt gör vårt företag bättre.
Vi som arbetar på Benify är idag 350 personer utspridda på våra 8 kontor runt om i Europa. Tillsammans med fler grymma kollegor vill vi nu ta över världen och bli den största globala spelaren inom Compensation & Benefits.