OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi rekryterar nu en Account Manager till vårt framgångsrika team inom CarPay Fleet, ett marknadsledande affärsområde inom Volvofinans Bank AB. I denna roll får du möjlighet att utveckla ditt affärsmannaskap inom B2B på en hög nivå och lära dig den komplexa affären kring finansiering och hantering av stora bilparker. I rollen som Account Manager blir du en viktig spelare för att ta CarPay Fleet mot nya framgångar och du får chansen att arbeta i en inspirerande miljö tillsammans med ett engagerat och affärsdrivet team inom ett företag med stort kundfokus.
Vad innebär tjänsten?
I rollen som Account Manager är du huvudkontakt för våra befintliga kunder. Som huvudkontakt för den befintliga kunden säkerställer du behovet av extern utbildning hos våra kunder gällande våra processer och system. Du genomför uppstartsmöten med nya kunder och utbildar i användandet av våra webapplikationer samt är kundens kontaktperson i administrativa frågor. Du är också med och bidrar till vidareutveckling av processer, rutiner och instruktioner för att säkerställa en god kvalité på våra tjänster. Vidare samarbetar du med våra Key Account Managers i frågor som rör både befintliga och nya kunder.
Vi söker dig som har
Tidigare erfarenhet av att jobba utåtriktat och proaktivt med både större företag och små företag. Du är självgående och du trivs i mötet med kunder.
- Utåtriktad, positiv med god samarbetsförmåga och hög energi
- Mycket goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
- Relevant utbildning/arbetslivserfarenhet
- God kännedom om förmånsbeskattning och andra regler kring företagsbilar
- God kunskap om finansiell och operationell leasing som finansieringsform
- Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift
- Strukturerad och noggrann
- Genuint intresse för service
Vi erbjuder dig
Vi jobbar ständigt för att utveckla och förbättra livet för våra kunder, partners och anställda. Vi gör det på vår värdegrund Great - som står för ledorden glädje, resultat, engagemang, ansvar och tillsammans. Vi erbjuder dig en arbetsplats av utvecklingsmöjligheter, skön stämning och ett väldigt spännande nuläge att bygga på. Vi sitter centralt belägna i nyrenoverade lokaler på Bohusgatan i Göteborg samtidigt som vi utvecklar vårt nya ”way of working” där en mix av arbetsplatsen inklusive hemmakontoret är en naturlig utveckling för oss. Vi tror på att nyttja möjligheterna inom digitaliseringen och hybridkontoret för att skapa en kreativ, utvecklande och hållbar arbetsmiljö för dig att trivas och utvecklas i och inte minst för en bra balans mellan arbete och privatliv.
Vi bryr oss om våra anställda och därför är en hälsosam och drogfri arbetsplats viktigt för oss. Drogtest kan förekomma vid nyanställning då vi värnar om att alla våra anställda har ett gott och drogfritt arbetsliv.
Vi väntar på din respons
Tycker du att det verkar vara en roll för dig? Då vill vi att du skickar din ansökan senast den 24 februari, men gärna tidigare då urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Broström, chef Account Managers, 0708–231851.
Vi har valt de rekryteringskanaler som vi finner nödvändiga för att marknadsföra våra lediga tjänster och vi undanber oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Gundemark, Gruppchef förvaltningsgruppen
08-634 93 24
Beatrice Bergström
+46739883687
Linnea Josefsson
+46737003754