OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hemligheten bakom vår framgång är våra kunders framgång. Om du har kunden och affären i fokus kan det vara dig vi söker!
Om företaget
Cenova är en av Sveriges ledande kontraktstillverkare av medicintekniska produkter i renrumsmiljö. Cenova erbjuder hela kedjan från utveckling via industrialisering och montering, till distribution av produkter tillverkade i ISO-klassade renrum. Vi har en lång och gedigen erfarenhet inom formsprutning, vakuumformning, montering och packning. Våra kunder finns både i Sverige och på den internationella marknaden och är ofta stora multinationella företag.
Cenova är ett bolag med ca 90 medarbetare samt ca 40 bemanningskonsulter. Under 2020 omsatte vi 120 MSEK och målet inom de närmaste 5 åren är att expandera med 10 - 15% per år.
Cenova är i ett fortsatt expansivt skede som innebär stora förändringar och behöver därför stärka organisationen med ytterligare en account manager. Placeringsort är Mjölby och du rapporterar till vår marknads- och försäljningschef.
Dina arbetsuppgifter
Som account manager på Cenova har du en väldigt viktig roll. Cenova har under senaste åren expanderat kraftigt, mycket till följd av god kundvård av befintliga kunder, och potentialen att växa ytterligare är stor.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;
- upprätthålla det fina samarbetet med befintliga kunder
- säkerställa nya affärsmöjligheter hos befintliga kunder
- ansvara för att lönsamhet per kund är i enlighet med uppsatta mål
- prissättning och offertgivning mot befintliga kunder
Du kommer även att ansvara för kundprojekt där ditt ansvar ligger i att se till att mål och budget möts.
Som account manager på Cenova har du majoriteten av dina kunddialoger via telefon, mail och videomöten. Några enstaka resdagar per år kan förekomma.
Din profil
Vi söker dig som har flera års erfarenhet av en kundvårdande roll i en tillverkande industri. Du är mål- och resultatorienterad med ett affärsmässigt synsätt. Du är självständig i ditt arbete och duktig på att kommunicera samtidigt som du är lyhörd. Du har ett stort intresse för teknik och självklart delar du våra värderingar som innebär att vi är öppna, tar ansvar och initiativ samt arbetar tillsammans.
För denna roll krävs även att du är flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift. Du kan ha en eftergymnasial utbildning inom relevant område alt några års relevant arbetslivserfarenhet. Har du branscherfarenhet från medicinteknik eller läkemedel är det meriterande.
Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar vi med Skill. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Välkommen med in ansökan, frågor besvaras av ansvarig Susanne Öman, 013-32 94 08
Urvalsarbetet påbörjas v 31.
Om oss
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.