Account manager till Cenova

Account manager till Cenova

Arbetsbeskrivning

Hemligheten bakom vår framgång är våra kunders framgång. Om du har kunden och affären i fokus kan det vara dig vi söker!

Om företaget
Cenova är en av Sveriges ledande kontraktstillverkare av medicintekniska produkter i renrumsmiljö. Cenova erbjuder hela kedjan från utveckling via industrialisering och montering, till distribution av produkter tillverkade i ISO-klassade renrum. Vi har en lång och gedigen erfarenhet inom formsprutning, vakuumformning, montering och packning. Våra kunder finns både i Sverige och på den internationella marknaden och är ofta stora multinationella företag.

Cenova är ett bolag med ca 130 medarbetare inklusive ca 30 bemanningskonsulter. Under 2021 omsatte vi 160 MSEK och målet inom de närmaste 5 åren är att expandera med 10 - 15% per år.

Cenova har under senaste åren expanderat kraftigt, mycket till följd av god kundvård av befintliga kunder, och potentialen att växa ytterligare är stor. Vi behöver därför stärka organisationen med en account manager. Placeringsort är Mjölby och du rapporterar till vår marknads- och försäljningschef.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som account manager arbetar du med att skapa långsiktiga kundrelationer. Du innehar kundansvar och ditt försäljningsarbete kretsar kring att identifiera affärsmöjligheter och skapa mervärde gentemot kund.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är;

• att utveckla relationen med våra kontakter hos kund - djupare på befintliga kontaktytor samt breddar till nya kontaktytor
• att ansvara för prissättning och avtal med kunder
• att föra kundernas talan internt i vårt utvecklingsarbete
• att vara delaktig i prognos- och uppföljningsarbete
• att vara delaktig i att driva och utveckla vår helhetsaffär

Du kommer även att ansvara för kundprojekt där ditt ansvar ligger i att se till att mål och budget möts.

Några enstaka resdagar per år kan förekomma.


Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en teknisk försäljning. Du är mål- och resultatorienterad med ett affärsmässigt synsätt. Du är självständig i ditt arbete och duktig på att kommunicera samtidigt som du är lyhörd. Du har ett stort intresse för teknik och självklart delar du våra värderingar som innebär att vi är öppna, tar ansvar och initiativ samt arbetar tillsammans.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Branscherfarenhet från medicinteknik, läkemedel eller andra branscher med högt ställda regulatoriska krav är meriterande.


Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar vi med Skill. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Susanne Öman, 013-32 94 08. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!


Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.
Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.
People change – everything.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 oktober 2022
  • Ansök senast: 15 november 2022

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024