Account manager till centrala Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du målfokuserad och driven som person? Vill du jobba med försäljning och administrativa uppgifter?
Då har vi tjänsten för dig!
Ansök redan idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen!



Dina arbetsuppgifter


Som account manager kommer ditt största fokus vara försäljning av kurser och föreläsningar till chefer och arbetsledare på olika företag. Du kommer även att ha administrativa uppgifter såsom planering och bokning. Andra uppgifter kan vara fakturering, kontakt med föreläsare samt genomförande av öppna föreläsningar och kurser. Försäljningen sker via telefon och programmet du kommer att arbeta i är CRM-Super Office.
Exempel på specifika arbetsuppgifter är att genomföra säljaktiviteter mot kunder och föreläsare, utvärdera och följa upp genomförda projekt och förbereda material inför arrangemang (information, enkäter och dokumentation). Vid stora arrangemang kommer du att vara värd och presentera föreläsare och talare inför publik.

Om företaget


Vår kund är ett kunskapsföretag som erbjuder seminarier, föreläsningar och kurser för företag och privatpersoner. De har 20 års erfarenhet av att skräddarsy profiler för att matcha kunders behov med rätt föreläsare. Företaget fungerar som en ”mäklare” mellan kunskapsområden och kund. Deras fokus är kompetensutveckling i arbetslivet. Vår kund arrangerar ungefär 800 talare/föreläsare per år samt 50-60 seminarier i hela landet. Idag är det fem anställda på huvudkontoret i centrala Göteborg där du kommer att arbeta i en trevlig kontorsmiljö med härliga kollegor.

Din profil


Vi söker en account manager som är service-inriktad, målfokuserad och driven! Då du kommer att ha daglig kundkontakt och vara värd på stora arrangemang krävs det att du har god förmåga att kommunicera och ett stort driv för försäljning. Som account manager hos vår kund är det viktigt att du kan arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du har lätt för att bygga relationer och trivs i ett högt tempo. För att passa för tjänsten som account manager är du också strukturerad och ordningsam.

Krav för tjänsten:

Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i MS-Office

Meriterande för tjänsten:

Erfarenhet av telefonförsäljning
Goda kunskaper i InDesign, Photoshop etc.



Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Start: 15/8
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid, 8-17 (7 månader med god chans för förlängning!)

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 4 juli 2016

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Mötesbokning - Innesäljare

Mötesbokning - Innesäljare

15 november 2024

B2B-säljare

B2B-säljare

15 november 2024

Account Manager

Account Manager

15 november 2024