OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du målfokuserad och driven som person? Vill du jobba med försäljning och administrativa uppgifter?
Då har vi tjänsten för dig!
Ansök redan idag då tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen!
Dina arbetsuppgifter
Som account manager kommer ditt största fokus vara försäljning av kurser och föreläsningar till chefer och arbetsledare på olika företag. Du kommer även att ha administrativa uppgifter såsom planering och bokning. Andra uppgifter kan vara fakturering, kontakt med föreläsare samt genomförande av öppna föreläsningar och kurser. Försäljningen sker via telefon och programmet du kommer att arbeta i är CRM-Super Office.
Exempel på specifika arbetsuppgifter är att genomföra säljaktiviteter mot kunder och föreläsare, utvärdera och följa upp genomförda projekt och förbereda material inför arrangemang (information, enkäter och dokumentation). Vid stora arrangemang kommer du att vara värd och presentera föreläsare och talare inför publik.
Om företaget
Vår kund är ett kunskapsföretag som erbjuder seminarier, föreläsningar och kurser för företag och privatpersoner. De har 20 års erfarenhet av att skräddarsy profiler för att matcha kunders behov med rätt föreläsare. Företaget fungerar som en ”mäklare” mellan kunskapsområden och kund. Deras fokus är kompetensutveckling i arbetslivet. Vår kund arrangerar ungefär 800 talare/föreläsare per år samt 50-60 seminarier i hela landet. Idag är det fem anställda på huvudkontoret i centrala Göteborg där du kommer att arbeta i en trevlig kontorsmiljö med härliga kollegor.
Din profil
Vi söker en account manager som är service-inriktad, målfokuserad och driven! Då du kommer att ha daglig kundkontakt och vara värd på stora arrangemang krävs det att du har god förmåga att kommunicera och ett stort driv för försäljning. Som account manager hos vår kund är det viktigt att du kan arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du har lätt för att bygga relationer och trivs i ett högt tempo. För att passa för tjänsten som account manager är du också strukturerad och ordningsam.
Krav för tjänsten:
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Goda kunskaper i MS-Office
Meriterande för tjänsten:
Erfarenhet av telefonförsäljning
Goda kunskaper i InDesign, Photoshop etc.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: 15/8
Ort: Göteborg
Omfattning: Heltid, 8-17 (7 månader med god chans för förlängning!)
Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna