OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för försäljning?
Nu har du chansen att bli CHG - MERIDIANS Account Manager i Stockholm!
Vill du arbeta för ett snabbt växande, hållbart och koldioxidneutralt företag?
Har du ett intresse för ekonomi och/eller teknikledning? Arbetar du kanske som Account Manager inom B2B idag och känner dig redo att ta nästa steg i din karriär? Tycker du om att arbeta i en miljö som värdesätter lagarbete och där du verkligen kan påverka?
Att arbeta på CHG-MERIDIAN är spännande och omväxlande och vi behöver personer som kan ta sig an nya utmaningar med positivt driv och laganda! Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta i en internationell miljö med en öppen och inspirerad arbetskultur tillsammans med möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Din framtid
För att lyckas som Account Manager på CHG – MERIDIAN tror vi att du brinner för service i världsklass, och vi ser vi att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en liknande roll. Dessutom är du mån om att vårda och utveckla affärsrelationer, ta marknadsandelar samt hela tiden hitta nya sätt att positionera och sälja CHG´s redan etablerade tjänster inom cirkulär ekonomi.
Erfarenhet och personliga egenskaper
Du har relevant utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Som person är du strukturerad, har ett sinne för service samt ett genuint intresse för cirkulär ekonomi. Du är lyhörd för kundens behov och har en förmåga att skapa lösningar.
Det här är en roll med utrymme för att utmanas och utvecklas i en stimulerande miljö, därför söker vi en ambitiös, ansvarsfull och driven person. Någon som är redo att växa in i sin roll med positiv energi och framåtanda. Vi vill se att du är en extremt serviceinriktad person med tekniskt intresse som tycker om att hjälpa andra. Du är kommunikativ, prestigelös och en riktigt god lagspelare. Du hugger tag där du ser att det behövs och driver själv ditt arbete framåt. Viktigast av allt är att du vill vara med och bidra till arbetsglädjen!
Det är krav/ meriterande om du har en eller flera av nedanstående kvalifikationer:
Har jobbat framgångsrikt med försäljning
Har dokumenterade goda resultat från tidigare försäljning
Har en passionerad inställning till försäljning
Har tidigare erfarenhet från att etablera långsiktiga relationer med företagskunder
Talar och skriver svenska på affärsnivå samt är flytande i engelska i tal och skrift
Känner dig bekväm med datorn som arbetsredskap och är väl bevandrad i MS Office.
CHG - MERIDIAN har ett samarbete med Kraftsam Rekrytering och Bemanning, externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.
Urval och intervjuer sker löpande, ansök snarast möjligt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Olivera Cvetkovic på olivera.cvetkovic@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!