Account Manager till Easy ID

Account Manager till Easy ID

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
EasyID levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer med fokus på identifiering av personal och besökare. (RFID produkter, ID-kort, besökshanteringssystem). EasyID är en snabbt växande utmanare inom en expansiv och spännande bransch.
Nu söker dem en Account Manager som vill utveckla och förvalta befintliga kunder likväl som att bearbeta nya kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innebära följande:
- Bearbeta nya kunder
- Utveckla och vårda befintliga kunder
- Offert och avtalshantering
- Närvara på mässor i Sverige


Om företaget
EasyID är en snabbt växande utmanare inom säkerhetsbranschen med inriktning på produkter och tjänster för identifiering. (ID-kort, RFID produkter, besökshanteringssystem och programvara för administration av passerkontrollsystem)
Vi har lokalkontor i Stockholm och Malmö och har kunder och samarbetspartners inom hela Norden. Vi erbjuder kompletta tidsbesparande lösningar som inkluderar produkter, tjänster, rådgivning, samt support/installation


Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som har några års erfarenhet av försäljning och en god teknisk förståelse. Du har en naturlig fallenhet för att skapa nya relationer likväl som att förvalta befintliga relationer. Du har goda kunskaper i office-paketet och du talar svenska och engelska.

Personliga egenskaper: Som person är du driven, lösningsfokuserad och affärsmässig. Du är proaktiv i ditt arbetssätt och har en naturlig fallenhet för att se helheten i ditt arbete.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 20 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


30 november 2024

Kundansvarig - Säljare

Kundansvarig - Säljare

29 november 2024

Account Manager B2B

Account Manager B2B

29 november 2024

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

29 november 2024