Account Manager till expansivt företag

Account Manager till expansivt företag

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna inom försäljning och på att skapa relationer? Då är tjänsten som Account Manager till vår kund något som passar dig!


Om tjänsten

Till vår kund söker vi nu efter en Account Manager som är redo för nya utmaningar. I denna tjänst kommer du att ha självansvar för hela Stockholmsregionen och därmed vara en viktig del av företagets expansion i denna region. Vidare innebär rollen att du som Account Manager bygger lönsamma affärsrelationer och där din roll till stor del innebär att säljinriktat skapa goda och långsiktiga relationer med nya kunder till företaget. Dina närmsta blivande kollegor består av ett team av andra drivna, målmedvetna och hjälpsamma kundfokuserade säljare.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som startar med en provanställning direkt hos vår kund.
Du kommer utgå från företagets kontor i Stockholm och kundbesök kommer att förekomma inom Stockholmsregionen. Tjänsten är förlagd på vardagar under kontorstider och du kommer att ha möjlighet att arbeta på plats på kontoret samt hemifrån.

Om dig

Vi ser gärna att du är i början av din säljkarriär och att du som person är resultatdriven, har en god kommunikationsförmåga och tycker om utmaningar i ditt arbete. I rollen som Account Manager kommer du dels bygga upp din egna kundkrets vilket kräver att du är målinriktad och driven, i ryggen har du självklart dina blivande hjälpsamma kollegor. Vidare ser vi gärna att du är strukturerad i ditt arbete, är duktig på att genomföra kund- och säljaktiviteter och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
Du är en person som drivs av mötet med andra människor och av att skapa lönsamma och långsiktiga kundrelationer.

Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning!

För tjänsten krävs att du: Har B-körkort (tjänstebil ingår)
Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du: Har erfarenhet av försäljning mot tillverkningsindustri, livsmedel, vård och omsorg.

Vi kommer att behandla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida.

Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Louise Hellberg på louise.hellberg@barona.se

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Lindström med Barona.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 25 april 2023

Liknande jobb


Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024

Innesäljare

Innesäljare

22 november 2024

Mediasäljare

Mediasäljare

22 november 2024