OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Arbetsmarknaden är i ständig förändring och så också vi! Vi växer och söker nu en vass säljare som vill vara med på en spännande resa!
Arbetsbeskrivning
Du bedriver ditt försäljningsarbete självständigt och ansvarar för din egen budget, både gällande nyförsäljning samt i din bearbetning av befintliga kunder. Vårt arbetssätt präglas av ett nära samarbete mellan olika delar av organisationen bland annat Account Managers, National Sales, konsultchefer, kandidatansvariga och rekryteringskonsulter. Vi har kontinuerligt individuella och gemensamma utbildningar och uppföljningar för att nå våra mål och för att göra både oss och våra kunder till vinnare. Du kommer vara en av flera Account Managers som ansvarar för försäljningen i region Syd och har tillsammans med dessa, Skåne, Blekinge, Halland, och Kronoberg som dina geografiska arbetsytor.
Vem är du?
Vi söker dig som trivs och har lätt för att navigera i professionella miljöer. Du är vinnarskalle och kommer in och bidrar med en positiv säljkultur med tävlingsanda till våra starkt sammansvetsade team. Du älskar människor, organisationer och affärer, ställer höga krav på dig själv och har en god arbetsmoral. Vi vill att du brinner för att lösa dina kunders utmaningar och är resultatorienterad med en stor servicekänsla och professionalism. Du har erfarenhet av B2B försäljning, där du är duktig på att både bygga relationer samt att skapa nya. Du ska ha viljan i att vilja bli bäst på det du gör! Erfarenhet av rekryteringsbranschen är meriterande men viktigast för oss är att du trivs och vill jobba med tjänsteförsäljning på ett entreprenörsdrivet sätt. Även meriterande med dokumenterade framgångar inom B2B- försäljning. Du gillar att nätverka och röra dig i miljöer där affärer skapas.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vår framgång är din framgång! Affärsmässighet och kreativitet präglar oss och för rätt person finns det möjlighet att utvecklas och växa i företaget. Hos oss har vi en hög kompetensnivå samtidigt som vi har roligt på jobbet och nära till skratt. Vi är en aktiv och tävlingsinriktad arbetsplats och ser det som en självklarhet att även du har en naturlig tävlingsinstinkt. Mycket meriterande om du varit aktiv i någon sport eller idrott.
Kontaktperson
Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sophie Dalebjer, 040 660 63 33 för mer information om rollen. Ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson