Account Manager till Falck i Örebro

Account Manager till Falck i Örebro

Arbetsbeskrivning

Med 1 000 experter på närmare 100 enheter över hela landet är Falck Sveriges mest kompletta leverantör av tjänster inom hälsa och arbetsliv. Vi erbjuder företagshälsovård, kris- och personalstöd, organisations- och ledarskapsutveckling, omställnings- och karriärtjänster samt primärvård och hälsotjänster för privatpersoner. Falcks tjänster inom hälsa och arbetsliv når 1,2 miljoner människor över hela Sverige och bidrar till ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla.

Vill du arbeta på Nordens ledande hälsobolag, utvecklas och satsa på framtiden med oss på Falck Hälsa och Arbetsliv?

Nu har du chansen att få vara med och påverka i en av Sveriges framtidsbranscher för att skapa ett hållbart arbetsliv och privatliv för alla. Våra kunder finns inom en mängd branscher; privat och offentlig sektor, större och mindre verksamheter. Detta ger en intressant variation i ditt jobb.

Med specialister och tjänster inom hälsofrämjande strategier, systematiskt arbetsmiljöarbete, organisations- och ledarskapsutveckling, kris- och personalstöd och inom rehabilitering skapar vi resultat genom att identifiera sambanden mellan arbetsmiljö, produktivitet och hälsa på organisations- och individnivå.

Som Account Manager hos Falck har du en mycket viktig roll i arbetet med att skapa värde och resultat för våra kunder. Du har ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. I ett samarbete med våra specialister driver du värdeskapande och långvariga relationer med dina kunder.

Du kommer bl.a. att arbeta med:

• Försäljning till företag, organisationer och myndigheter - bearbetning av befintliga kunder
• Ansvar för en egen kundportfölj, utveckla och identifiera tillväxtmöjligheter
• Avtalsförhandlingar och uppföljning av att avtal efterlevs
• Marknadsaktiviteter och marknadsbevakning
• Övrig administration kopplat till kundarbete, såsom t.ex. offertskrivning

Vi söker dig som har en relevant utbildning och erfarenhet av komplex tjänsteförsäljning, gärna inom liknande områden. Du behöver också ha en god administrativ förmåga och är en van användare av Powerpoint, Excel och IT-stöd. Du har goda kunskaper i att uttrycka dig både på svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du förtroendeingivande, resultatorienterad och handlingskraftig. Du har förmågan att lyssna in och förstå kundens behov, presentera lösningar på ett intressant, engagerande och affärsmässigt sätt samt driva affären till avslut.

För att lyckas i rollen har du vidare en god förmåga att etablera och utveckla bra relationer och med beslutsfattare på olika nivåer. Du är van vid att skapa och genomföra dialoger och presentationer på ledningsgruppsnivå.

Vi erbjuder dig:

• Ett arbete i en av Sveriges framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• En tjänst med stora möjligheter inom ett företag i stark utveckling
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor


Övrigt:

Vi är ett trevligt gäng på dryga 15 personer som precis har flyttat in i nyrenoverade fräscha lokaler centralt vid Södra station i Örebro.

Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten kan innebära resor så du behöver ha körkort och tillgång till egen bil i tjänsten.

Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta Regional Försäljningschef Norr Marianne Malmström på marianne.malmstrom@falcksverige.se eller telefon 0920 – 40 37 24

Välkommen med din ansökan senast 2023-03-31. Urval och intervjuer sker löpande.

Vi undanber oss kontakt från annonserings- och rekryteringsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Falck
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Liknande jobb