Account Manager till företag i södra Stockholm

Account Manager till företag i södra Stockholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en driven, självgående och relationsfokuserad Account Manager med en känsla för affärer? Vill du vara med och bidra till framgång i ett tillväxtföretag? Då kan det vara dig vi söker!

I rollen som Account Manager hos vår kund kommer du att arbeta med att sälja kontorsmaterial till företag. Du kommer framförallt att arbeta med befintliga kunder och utveckla dessa, men det kan förekomma nykundsförsäljning. Det är ditt jobb att skapa goda relationer med dina kunder, och hitta helhetslösningar för kundens behov av kontorsmaterial.

Detta är en mycket spännande tjänst där du kommer att erbjudas en kultur där man hela tiden motiverar och utmanar varandra samt att du får gå utvecklande säljutbildningar. Den aktuella marknaden har en stor potential för tillväxt.

Du erbjuds en bra grundlön och ett attraktivt provisionssystem utan tak.
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direkt anställd av vår kund. Arbetstiderna är måndag-fredag 08:00-17:00.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervju.

Din profil
För att passa i rollen som Account Manager ser vi att du har arbetat med försäljning i minst 1 år. Det är högt meriterande om du har erfarenhet från B2B.

För att trivas i rollen som Account Manager ser vi att du är resultatfokuserad, trivs i en miljö med högt tempo och har förmågan att skapa nya affärsrelationer. Som person är du är positiv, envis och din starka målmedvetenhet styr ditt sätt att agera. Vi ser även att du har B-körkort och egen bil.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Edita Korac på edita.korac@2complete.se.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 21 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024