Account Manager till innovativt bolag i Lund

Account Manager till innovativt bolag i Lund

Arbetsbeskrivning

Är du målinriktad och brinner för att göra affärer? Vill du vara med från start när en ny Saas plattform lanseras? Om svaret är JA så kan vi erbjuda dig en unik möjlighet som kan leda till en spännande karriär!

Vi letar just nu efter dig som är fokuserad, initiativtagande och målinriktad för ett uppdrag inom försäljning till en av våra kunder i Lund. Som Account Manager kommer du att arbeta med att generera nya leads och kunder via LinkedIn, telefon och mail, utvärdera säljstrategier, genomföra säljaktiviteter och självständigt kunna driva säljprocessen framåt. Du kommer även hjälpa kunderna att nå önskat resultat när de använder produkterna.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av CRM system, med fördel Hubspot.
Studerar/Har studerat en eftergymnasial utbildning inom B2B eller liknande
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
Erfarenhet från liknande arbete

Du är:
Utåtriktad och trivs med att prata med människor samt har god kommunikationsförmåga.
Handlingskraftig, engagerad och strukturerad.

Du erbjuds:
Vår kund erbjuder en miljö där det finns stora utrymmen för personlig utveckling. De värdesätter intiativ och just ditt bidrag kan vara med och göra skillnad. Du kommer få möjligheten att arbeta med motiverade medarbetare i en atmosfär som skapar stor kreativitet, innovation och belöning.
Om kunden:
"Founded in January 2020 in Lund Sweden, the company is a Legal-Tech company caring about correct handling of personal data, for both individuals and businesses. We believe in new solutions in the personal data privacy field in order to build transparency and trust, and by that contribute to a sustainable society."

Övrigt:
Omfattning: 50-100%.
Startdatum: Om cirka en månad (slutet av oktober)
Placering: Lund, möjlighet till delvis distansarbete finns.


Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Det här är ett konsultuppdrag vilket betyder att du kommer vara anställd via Academic Solutions, alla frågor gällande denna rekrytering går därför uteslutande genom Academic Solutions.
Hos oss erbjuds du en anställning hos ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, vilket innebär stor trygghet då du omfattas av bemanningsföretagen Almegas kollektivavtal. Som anställd på Academic Solutions erbjuds du förmåner som t.ex. tjänstepension, försäkringar, semester och föräldralön.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: julia.collijn@academicsolutions.com
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Solutions Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 27 oktober 2022

Postadress

Scheelevägen 15
Lund, 22363

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024