OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Dina arbetsuppgifter
Lockar det dig att få vara med och bygga upp det lilla kontoret med de korta beslutsvägarna, då kan det här vara jobbet för dig. Vårt varumärke är starkt och din uppgift blir att genom uppsökande verksamhet befästa samt utveckla vår position som det självklara inredningsalternativet i regionen.
Nykundsbearbetning och säljkontakter kommer vara ditt huvudfokus där energi & engagemang är viktigare än att du kommer från branschen då det handlar om försäljning av kapitalvaror. Vi bygger långsiktiga relationer med våra kunder och din förmåga att vårda kontakter är av stort värde. Andra uppgifter som kommer ingå i din roll är projektledning vid upphandling, beställning och orderhantering. Samt uppföljning av slutförda leveranser.
Din profil
Vi söker en resultatinriktad Account Manager som ser våra kunders behov som en spännande utmaning. Till din hjälp har du välkända varumärken, kreativa affärslösningar och marknadens bredaste sortiment av möbler och inredning.
För att lyckas i rollen ser vi att du:
• Är initiativrik och brinner för att göra affärer.
• Uppskattar att nätverka med kunder och arkitekter.
• Är noggrann och har lätt för att samarbeta.
• Trivs i en varierande roll med eget ansvar.
Ett brett kontaktnät i regionen och branschvana är meriterande. Tjänsten förutsätter att du har körkort och tillgång till egen bil.
Ansökan
Är det dig vi söker? Då tar vi gärna emot din ansökan på www.clockworkpersonal.se så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För vidare frågor kring tjänsten kontakta gärna Linus Dahlgren på linus.dahlgren@clwork.se. Varmt välkommen med din ansökan!