OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och söker en social personlighet till rollen som Account manager!
Arbetsbeskrivning
Du kommer arbeta i ett företag med familjär atmosfär på en stor marknad. Då efterfrågan på våra tjänster ökar breddar vi teamet som arbetar med implementering av nya kunder med en ny typ av roll med inriktning på sälj. Din roll kommer innefatta prospektering, säljmöten och att bygga relationer med nya och befintliga kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och gemensamt, varför vi lägger stor vikt vid hög samarbetsförmåga. Då rollen är ny får du vara med och forma den och bygga upp processer och material.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Sundsvall eller i Stockholm.
Resor förekommer i tjänsten.
Egenskaper och kvalifikationer
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som söker är kommunikativ och tycker om att kommunicera externt såväl som internt. Du trivs i en roll med högt tempo där du har mycket eget ansvar och hanterar många olika kontaktytor. Du kommunicerar tydligt men med en lyhörd och ödmjuk approach och du ser möjligheter där andra ser hinder.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Krav:
- Erfarenhet av att arbeta med försäljning
- Du talar och skriver flytande på svenska och engelska
Meriterande:
- Erfarenhet av arbete inom pension och försäkring
- Erfarenhet av arbete inom området lön
- Genomfört Insuresec
Om företaget
Insclear AB bildades 2013 och är ett samägt dotterbolag till Söderberg & Partners och Max Matthiessen (via Insclear Holding AB). Med ett gemensamt bolag för administration kan vi erbjuda bättre och stabilare försäkringshantering. Vår affärsidé är att erbjuda svenska företag effektiva verktyg för kontroll, uppföljning och samordning av tjänstepensionsförsäkringar.
Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jessica Karlsson på jobba@insclear.se. Då vi träffar kandidater löpande är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!