OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling.
Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet.
AMGA har som utvald leverantör fått förtroende att ansvara för rekryteringar till ett internationellt och börsnoterat företag beläget i centrala Stockholm.
Vår kund arbetar med företagsförsäljning inom media/employer branding och är en av de ledande aktörerna i norra Europa inom sin bransch.
Deras framgångsrika modell har tagit bolaget till börsen och genererar kontinuerligt ökade marknadsandelar och därför söker de nu ytterligare två Account Managers med stor drivkraft och ett brinnande intresse för affärer.
Vår uppdragsgivares utbildningsmodell omfattar flera olika steg i förberedelserna för att ge rätt förutsättningar i arbetet som Account Manager.
Utbildningsmodellen innefattar bland annat,
- Affärsmannaskap
- Försäljning B2B
- Produktutbildning
- Kontinuerlig kompetensutveckling inom retorik & förhandling
Utbildning/Erfarenhet
Utöver ditt intresse för behovsanpassade affärer mot företag, ställs även följande krav:
- Strukturerat identifiera och skapa konkreta värden i samarbetet med dina klienter
- Aktivt vara delaktig i utvecklingen av företagets försäljning
- Eftersträva kontinuerlig kompetensutveckling och vilja att avancera i verksamheten
- Akademisk/eftergymnasial examen är meriterande men inget krav
- Erfarenhet av försäljning är meriterande men inget krav
Vår uppdragsgivares modell fortsätter att vara ett framgångsrikt koncept för de som vill växa i en nationell, som internationell miljö.
Huvudkontoret är beläget mitt i centrala Stockholm.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Martin Edin 073 - 511 54 53