OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
AMGA har som utvald leverantör fått förtroende att ansvara för rekryteringar till ett internationellt företag beläget i centrala Stockholm.
Deras framgångsrika modell har gjort att bolaget idag är den snabbast växande marknadsplatsen i Europa inom sin nisch, därför söker de nu ytterligare en Account Manager med stor drivkraft och ett brinnande intresse för affärer.
Tjänstebeskrivning
Du kommer ha en nyckelroll inom bolagets expansion i Sverige och vara med högst delaktig i företagets utveckling i Norden.
I arbetet identifierar och prospekterar du nya samt befintliga B2B kunder via företagets sammansatta affärsmodell. Du ansvarar för att bygga upp dina egna kundrelationer där du till din hjälp arbetar utifrån bolagets unika handelsplatsform.
Rollen är bred där du även kommer arbete med research och analys av marknaden i Norden. Där inkluderar även eget budgetansvar samt administration kopplat till tjänsten.
Vår uppdragsgivares utbildningsmodell omfattar flera olika steg i förberedelserna för att ge rätt förutsättningar i arbetet som Account Manager där möjlighet ges för att växa in i en KAM-roll.
Utbildning/Erfarenhet
Utöver ditt intresse för behovsanpassade affärer, ställs även följande krav:
- Du drivs av arbeta i en händelserik och positiv miljö
- Du besitter bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift
- Strukturerat identifiera och skapa konkreta värden i samarbetet med dina kunder
- Erfarenhet av försäljning eller kundservice
- Du motiveras av måluppfyllnad och ser det som en självklarhet i ditt arbete
Vidare vill bolaget att du som individ ska eftersträva kontinuerlig kompetensutveckling och vilja att avancera i verksamheten.
Bolaget
Bolaget sitter idag i moderna kontor i Stockholm och är idag den snabbast växande marknadsplatsen i Europa inom sin nisch, med ledande teknisk plattform och närvaro på 20 marknader.
Verksamheten finns idag i ett flertal europeiska länder med samarbetspartners över hela världen och erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö.
Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.
Heltidstjänsten är dagtid. Intervjuer sker löpande löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-01-31.
Fast bra grundlön + provision samt tillkommande förmåner ingår.
Välkommen med din ansökan!
Vid frågor kontakta Martin Edin på 08-551 118 72