Account Manager till Lernia – Östergötland

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Lernia är Sveriges ledande kompetenspartner inom bemanning, rekrytering, utbildning och omställning. Vi utvecklar människors kompetens och matchar dem till jobb i arbetslivets alla skeden. Samtidigt stärker vi företags och organisationers konkurrenskraft och förmåga att möta arbetsmarknadens skiftande utmaningar. På så sätt är vi med och bidrar till ett mer konkurrenskraftigt näringsliv och en
mer effektiv arbetsmarknad, där fler människor kommer i egenförsörjning.

Tillsammans formar vi en bättre framtid och ett mer hållbart samhälle.


Arbetsuppgifter


Vad gör du som AM på Lernia?
Till vår försäljningsavdelning söker vi nu en prestigelös Account Manager till Östergötland.
Som Account Manager har du ett regionalt och/eller lokalt kundansvar. Du är expertsäljare inom bemanning samtidigt som du är duktig på att identifiera divisionsöverskridande affärsmöjligheter.

Tjänsten innebär att du både självständigt och tillsammans med Key Account Manager kommer sälja och bearbeta kunder i regionen. En viktig del i arbetet är både att bearbeta nya kunder samt att merförsälja till befintliga kunder och att maximera intäkterna på befintliga ramavtal i regionen. Tjänsten innebär ett stort eget ansvar och en del resor.

Vad har du för erfarenhet och bakgrund?
Vi söker dig med gediget intresse av försäljning inom tjänstebranschen. Du är motiverad till att ta nästa steg i din karriärutveckling och ta ett större affärsansvar. Du har självklart arbetat som säljare tidigare med goda resultat och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från bemannings- och/eller utbildningsbranschen. Har du arbetat som Konsultchef tidigare är detta meriterande.

Du är van att arbeta proaktivt med kunder och affärer och gillar ett högt tempo och har ett stort eget driv. Det är viktigt att du är affärsmässig och har en vilja driva företagets arbete framåt och är målinriktad.

Grundläggande krav för rollen är relevant utbildning, körkort, möjlighet att arbeta i en tjänst där det förekommer resdagar samt god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift.

Vad vi erbjuder?
En spännande och utvecklande tjänst i ett tryggt bolag med god stämning och gott renommé. Marknadsmässiga anställningsvillkor, flexibla arbetstider och tjänstebil. Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid med placering i Linköping.



Information

Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta försäljningschef Ola Brorsson på telefon 076-11 92 850 eller maila ola.brorsson@lernia.se

Hög kompetens är en viktig förutsättning för att vi ska klara våra arbetsuppgifter, samtidigt är en av våra grundläggande värderingar lika och unika, vilket innebär strävan efter mångfald i vår verksamhet. Därför ser vi gärna sökanden med olika bakgrund.

Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka därför gärna in din ansökan innehållande CV och personligt brev redan idag.

Sista ansökningsdag är 2017-03-10.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Matthews
0722 54 69 65
Patrik Andersson
072-254 66 76
Jonas Ahlberg
070-161 25 83
Magnus Franzén
0722-54 11 16
Johanna Josefsson

Ann-Christin Hansson
0722541312
Jennie Strömqvist
0722-54 13 30
Mia Nordlund
070-320 99 83
Mia Nordlund
070-3209983
Jörgen Persson
0722-541811

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 20 februari 2017

Besöksadress

Sergels Torg 12, Plan 11, Stockholm
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Junior Account Manager

Junior Account Manager

21 december 2024

20 december 2024

Account Manager Media

Account Manager Media

20 december 2024

Sales Executive inom healthtech!

Sales Executive inom healthtech!

20 december 2024