Account Manager till Maxkompetens

Arbetsbeskrivning

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag när det gäller uthyrning och rekrytering av studenter och akademiker. Vi söker nu till vår interna verksamhet en Account Manager till vårt Stockholmskontor. Som Account Manager jobbar du med försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Du har daglig kontakt med nya och befintliga kunder. Arbetet handlar om att skapa och utveckla kundrelationer och finna kundanpassade lösningar. I ditt arbete ingår mötesbokning, genomförande av kundmöten, kunduppföljningar, offert- och avtalsskrivning samt rapportering. Du kommer jobba i team med andra Account Managers och tillsammans med dessa arbeta för att kontoret skall nå så bra resultat som möjligt. Du har möjlighet att avancera och få utökat ansvar vad gäller kundrelationer (såsom storkunder) och att gå vidare till ledande befattningar. Vi sitter i mycket fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm. Vem är du? - Du är ambitiös och prioriterar din karriär. - Du har som mål att någon gång under ditt yrkesliv nå upp till den absoluta toppen inom ditt gebit. - Du har utomordentliga sociala egenskaper, dvs. har lätt att ta kontakt och utveckla relationer med andra människor. - Du tycker om att jobba i högt tempo med krav på konkreta resultatet. - Andra människor uppfattar dig som lätt att ha att göra med, flexibel och kunnig på det du gör. Meriterande: - Erfarenhet från tjänsteförsäljning. - Erfarenhet från bemanningsbranschen. - Akademisk utbildning eller motsvarande. Start: Omgående/efter överenskommelse. Omfattning: Heltid. Lön: Fast lön + rörlig del. Plats: Stockholm. Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, www.maxkompetens.se. Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 augusti 2010
  • Ansök senast: 11 september 2010

Liknande jobb


Innesäljare

Innesäljare

25 november 2024