Account Manager till Office Development

Account Manager till Office Development

Arbetsbeskrivning

Triggas du av att dra in affärer och motiveras av egna goda prestationer som du belönas för? Gillar du att träffa människor och ge möjligheten att erbjuda helhetslösningar inom telefoni, IT, kontorsförbrukning och video som kan behov tillfredsställa företags behov? Då kan denna roll vara något för dig!

Vi söker nu efter Account Managers till vår kund Office Development som sitter på Gärdet i Stockholm. De söker nu nya medarbetare att förstärka sitt säljteam med, då de är i en expansiv fas. Haka på denna "resa" och sök jobbet redan idag!

Om rollen
Du kommer att arbeta med erbjuda helhetslösningar inom telefoni, IT, kontorsförbrukning samt video. Du äger hela försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att utveckla och driva affärerna. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen.

Arbetsuppgifter:

- Boka möten

- Genomföra bokade möten ute hos kund samt teamsmöten.

- Sälja och marknadsföra bolagets produkter och tjänster.

- Minst en gång per vecka rapportera status avseende pågående och planerade åtgärder

- Ansvara för egen budget

- Följa de policys och föreskrifter som bolaget meddelar

Är du den vi söker?
Vi söker en person som tävlingsinriktad, orädd för att ta för sig och anta nya utmaningar samt drivs av att tjäna pengar på sina egna utförda säljprestationer.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med telefonen som arbetsredskap, jobbat inom telekom/IT eller någon form av erfarenhet inom försäljning, såväl B2C som B2B.

Om företaget
Office Development är en helhetsleverantör av kontorsteknik. De säljer, installerar samt driver service och support på deras lösningar. De investerar hela tiden i våra anställda till att utvecklas genom utbildning. De vill framåt och dit når man när man satsar på den anställde. Det ska vara roligt att gå till jobbet, hos oss är ledordet stöttning och gemenskap för tillsammans nå framgång. För att det ska vara inspirerande och roligt erbjuder de sin personal: resor, kickoffer, friksvårdsbidrag(4500kr/år), kvartalsfester, rikslunch (1892kr/mån)

Rekryteringsprocessen hanteras av GOAT Accelerate och önskemål av Office Development är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av GOAT Accelerate.

Skicka in din ansökan redan idag!
Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Ort: Stockholm

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Lön: Grundlön + provision

Omfattning: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GOAT Accelerate
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 2 november 2023

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024

28 november 2024