Account Manager till Office Management i Malmö

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera den dagliga kontorsdriften. I över tjugo år har Office Management haft en stark utveckling och har sina otroligt duktiga medarbetare att tacka för denna framgång. Office Management fortsätter att växa och kommer i oktober att förstärka försäljningsteamet inom Facility Services i Malmö.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Account Manager jobbar du med hela försäljningsprocessen, från att boka möten till att besöka kunder och hitta den specifika lösningen för varje kund. På Office Management arbetar man strukturerat med tydliga mål och du får de verktyg du behöver för att göra karriär inom försäljning. Du kommer att ta över befintliga kunder och samtidigt arbeta med att kontakta nya för att utöka din kundstock.

Här får du en arbetsplats där vi investerar mycket i utbildning och utveckling. I samband med att du börjar din anställning kommer du påbörja OM Business Academy. Det är ett specialutformat utbildningsprogram designat för att ge dig de absolut bästa verktygen för att lyckas med din försäljning.

Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en växande koncern. Office Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.

Office Management har kontinuerliga tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, fredagsfrukost, kick-offer, rikslunchkort och du får möjlighet att arbeta med fantastiska kollegor!


Din profil

För den här rollen ska du ha minst ett års erfarenhet av B2B-försäljning. Som person ska du tycka om att bygga relationer samt ha mycket energi och fokus på dina affärer. Du drivs av att ta in nya kunder, samt är duktig på att vårda befintliga kundrelationer. Du sätter själv höga mål och har höga ambitioner, är resultatorienterad och drivs av att ta dina försäljningsresultat till nya nivåer.

Vidare ska du ha körkort och tillgång till bil.

Tillträde: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Lön: Garanti- och provisionsbaserad

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 08-445 43 44 alt. siri@2complete.se


Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss.
Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 30 september 2016

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


30 november 2024

Kundansvarig - Säljare

Kundansvarig - Säljare

29 november 2024

Account Manager B2B

Account Manager B2B

29 november 2024

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

Sales Project Manager till TGW i Mölndal!

29 november 2024