Account Manager till Office Management Malmö!

Account Manager till Office Management Malmö!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor på ett bolag som blivit Great Place to Work-certifierade flera år i rad? Då passar rollen som Account Manager hos Office Management dig perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna inom affärsområdet Facility Management.

Om rollen

Vi erbjuder våra kunder framtidens arbetsplats genom konstorsnära tjänster. Office Management är det snabbast växande Facility Management bolaget inom SMB i Norden. Vi har under 28 år utvecklat en av de absolut bästa lösningarna för kontorsnära tjänster där vi erbjuder både nya och befintliga kunder vår breda produktportfölj. Dessutom är alla våra tjänster 100% klimatkompenserade.



Arbetsuppgifter

I den här rollen ansvarar du själv för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.



Din profil

- Du har erfarenhet av Försäljning

- Du innehar B-körkort

- Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten



Personliga egenskaper

För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven och ansvarstagande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare, som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.



Vad kan vi erbjuda dig?

- Hos Office Management erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor

- Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget

- En arbetsgivare som vill vara en del av utvecklingen och hjälper sina kunder att ta mer hållbara beslut

- För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid

- Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader

- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022

- O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportalen Benify

Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management är klimatneutralt enligt standarden PAS2060, vilket innebär mätning, minskning och klimatkompensering av hela bolagets klimat­avtryck. Arbetet omfattar utsläpp från hela verksamheten, inklusive produkter och tjänster som levereras till kund. Bolaget är miljöcertifierade ISO14001. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Uppsala, Tammerfors, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Kramfors, Helsingborg, Linköping och Luleå. (http://www.officemanagement.se)



Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Krusegatan 19, 212 25 Malmö, Sweden

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning





Har du frågor om tjänsten slår du en signal till Andreas Adolfsson, Sales Manager på 010-8585479.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 december 2022
  • Ansök senast: 18 juni 2023

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024

Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024