Account manager till Open Pos

Account manager till Open Pos

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager hos oss har du det övergripande ansvaret för dina kunder och din budget. Dina ansvarsområden innebär bl.a. att:

Utveckla och vårda befintliga kundrelationer i syfte att vårda och utveckla samarbetet.
Representera Open mot dina kunder, samtidigt som du har ett bra stöd från flera viktiga interna stödfunktioner.
Jobba med uppsälj,cross-sälj och förnyelse, förlängning av avtal.
Analysera och förstå kundens nuvarande betallösningar och för att se möjligheter till utveckling och förbättring.

Vid uppstart får du en grundlig genomgång av företagets produkter och tjänster. Dessutom ges kontinuerlig uppföljning och stöttning av närmsta chef.



Din profil
Vi ser gärna att du har något års arbetslivserfarenhet inom försäljning, som tex Account manager, säljare eller kundservice.
Intresse för teknik och kundkontakt.
För tjänsten krävs att du är flytande i det svenska språket, både i tal och skrift.

Du kommer bli anställd som konsult hos oss på Söder & co med goda chanser till överrekrytering på sikt. Som konsult omfattas du av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns med som ett stöd under din anställning.
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.


Heltid
Kontorstider
Fast grundlön med provision

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 24 maj 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Liknande jobb


14 november 2024