OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Attraheras du av att arbeta i en dynamisk och snabbföränderlig miljö, vill vara en del av ett företag som spelar en viktig roll i den nordiska kommunikationsinfrastrukturen och som är på en spännande förändringsresa? Brinner du för försäljning och att knyta nya kontakter? Då ska du söka tjänsten som Account Manager (AM) hos PostNord Strålfors, med placeringsort Malmö, Stockholm eller Ljungby!
Ditt uppdrag
I rollen som Account Manager (AM) på PostNord Strålfors hanterar du befintliga affärsrelationer med nationella och/eller internationella kunder samt kartlägger affärsmöjligheter och omsättningstillväxt med nya och befintliga kunder.
I första hand kommer du att arbeta från kontoret tillsammans med erfarna kollegor.
Om teamet
Du kommer att ingå i ett team på åtta personer. Vi är ambitiösa och målinriktade, med en stark drivkraft för att nå hög leverans. Vårt mantra för framgång är att må bra och ha roligt.
Vem är du?
Vi söker dig som har mist 2 års erfarenhet av liknande arbete inom försäljning eller kundsupport med god förståelse för företagens olika processer och flöden. Din personlighet är viktig och vi söker dig som har hög aktivitet, vågar ta initiativ och har en vilja att lära sig PostNord Strålfors tjänster. Vidare har du en relevant högskoleutbildning eller motsvarande, körkort samt möjlighet att resa. Du trivs med att jobba både självständigt och i team.
Du erbjuds
Hos oss erbjuds du en inspirerande och kreativ miljö med erfarna kollegor på ett företag som är ledande på marknaden för digitala tjänster. Flera av våra kunder är marknadsledande inom sina områden på den nordiska marknaden. Du kommer att ställas inför utmaningar som är både stimulerande och lärorika. Det är stort fokus på kundupplevelsen för både våra kunder och våra kunders kunder. Vi tror att de bästa idéerna skapas då vi får ta del av olika perspektiv och är övertygade om att mångfald och inkludering är nyckelfaktorer för att möjliggöra innovation och nytänkande.
Vår kultur präglas av högt kundfokus, starka samarbeten, en vilja att alltid utvecklas och laget före jaget. Vi tror att de bästa idéerna skapas då vi tar del av olika perspektiv och vi är övertygade om att mångfald och inkludering är nyckelfaktorer för att möjliggöra innovation och nytänkande. Det är vår gemensamma kompetens, där varje medarbetare bidrar, som är vår styrka och möjliggör vår framgång. Kompetens för oss innebär allt från kunskaper, färdigheter, erfarenheter och problemlösningsförmåga till vilja, motivation, beteenden och personlighet.
Företaget erbjuder hybrid arbetsplats med placeringsort Malmö, Stockholm eller Ljungby.
Önskar du ytterligare information?
Då är du välkommen att kontakta Jeanette Wittgren, Sales, på 076-881 20 51 eller via mail jeanette.wittgren@stralfors.se
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen med Din ansökan!
PostNord Stralfors utvecklar och erbjuder kommunikationslösningar som ger företag med många kunder och leverantörer helt nya möjligheter till mer personliga och starkare kundrelationer. Vi erbjuder en digital plattform som möjliggör sömlös kommunikation oberoende av vilken kanal mottagaren efterfrågar. Fokus för arbetet är att skapa en positiv upplevelse för våra kunders konsumenter.
PostNord Strålfors ingår i PostNord-koncernen, den ledande kommunikations- och logistikkoncernen i Norden. PostNord Strålfors har verksamhet i fyra länder och har cirka 700 anställda och en omsättning på drygt 2 miljarder (2021).