OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PriceRunners uppdrag är att hjälpa konsumenter att hitta bättre produkter och bättre erbjudanden på varor. Varje månad hjälper vi hundratusentals konsumenter att dels hitta bättre och billigare produkter och dels spara pengar genom att jämföra priser på en viss produkt.
Vår vision är att vara någon som konsumenten alltid kan lita på – oberoende och trovärdig – när man jämför varor på nätet.
Vi tycker det vi gör är jättespännande – e-handel växer med över 15% per år och vi vill fortsätta hjälpa shoppare att fatta klokare beslut!
Nu utökar vi vårt säljteam med ytterligare en Account Manager till vårt huvudkontor i Stockholm.
Vi erbjuder dig en utvecklande säljroll med huvudansvar att sälja hela produktportföljen av PriceRunners annonsformat; display, native boards, Manufacture logos, butikslistning, API etc.
Du ansvarar för befintliga kunder men också för att utveckla nya kundsamarbeten och relationer och att få dem att växa.
Dem du jobbar mot är marknadschefer, e-handels-ansvariga, digitalt marknadsansvariga hos slutkund samt projektledare, kundansvariga och digitalspecialister på mediebyråer.
Rollen som Account Manager:
– Individuellt budgetansvar
– Försäljning av hela produktportföljen
– Utveckling av både befintliga och nya kundkonton
– Vård och uppväxling av kundrelationer
– Regelbundet träffa och presentera nyheter för relevanta kontaktpersoner
– Ansvar för att löpande informera och uppdatera marknaden om PriceRunners produkt
– Vara ”point of contact” för våra kunder i ärenden relaterade till account management
– Säkerställa att leverans och implementation av vår tjänst sker enligt avtal, kundbehov och uppsatta mål
Dina erfarenheter:
Vi ser att du har några års erfarenhet av försäljning och account management inom media eller angränsande branscher. Du har erfarenhet inom digital media och har tidigare arbetat mot mediebyråer där du nu har ett väl uppbyggt nätverk.
Som person:
Du är professionell, serviceminded och en duktig lyssnare som förstår behov. Du tycker om att hålla presentationer och har förmågan att på ett pedagogiskt sätt presentera förslag och förhandla. Du är driven, målinriktad och har ett starkt resultatfokus. Du ser lätt nya möjligheter och hittar lösningar på kundens utmaningar.
Du är skicklig på att förmedla produkter och visa den specifika kundnyttan. Kunddialoger för du på ett affärsmässigt sätt, både i möten, via telefon och mail. Sist men inte minst älskar du försäljning!
Vi erbjuder:
En spännande roll i ett digitalt bolag i framkant.
Vi är snabbrörliga, moderna och med en solklar vision att skapa den mest älskade shoppingjämförelsesajten någonsin.
Du blir en del av ett kompetent säljteam på vårt kontor i centrala Stockholm.
Vi är ett bolag i en spännande tillväxtresa i en högexpansiv bransch. Vi har höga ambitioner, vi växer och har kul tillsammans!
Du kommer att vara en viktig del av bolagets fortsatta framgång och resa och vi erbjuder dig goda möjligheter till utveckling, både som person och i din roll.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringsansvarig Work Talent Partner
0702295353
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Sissela Niklasson
Sissela Niklasson
Rekryteraringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringansvarig Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
086788806
Rekryterare Annie Åström
086788806
Rekryteringsansvarig Annie Åström
0707905353
Rekryterare Annie Åström
0707905353