Account Manager till Redway

Account Manager till Redway

Arbetsbeskrivning

Om Redway

Redway är ett konsultbolag som hjälper kunder att skapa förutsättningar för att leverera den bästa kundupplevelsen. Redway hjälper uppdragsgivare inom näringsliv och offentlig sektor med att optimera processer, arbetssätt och digitala verktyg.

Redway söker nu efter en Account manager som vill vara med på deras spännande förändringsresa.


Din roll

Vi söker dig som är en fena på försäljning och van vid nykundsbearbetning samt duktig på att bygga långsiktiga relationer. Du kommer att arbeta i ett nytänkande bolag, med goda möjligheter till inflytande och utveckling. I tjänsten som Account manager kommer du ha en nyckelroll i ett väletablerat bolag, med fokus på att skapa nya samarbeten och att vara ansiktet utåt mot leverantörer.

Detta är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Redway sitter i fina lokaler på Kungsgatan i centrala Stockholm.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvara för nykundsbearbetningen samt behålla befintliga kunder

- Identifiera nya affärsmöjligheter och lösa kundens utmaningar, för att skapa långsiktiga relationer och affärer.

- Ansvara för hela säljprocessen; från prospektering och mötesbokning till möten och att skriva avtal.

- Arbeta tätt ihop med VD:n samt konsulterna.

Din profil:

Vi söker dig som är van vid att strukturera upp och driva ditt arbete framåt. Vidare ser vi att du är en relationsbyggare som gillar att tänka utanför ramarna. Du förmedlar trygghet, kompetens och strävar alltid efter att skapa en win-win för samtliga parter. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att ta ett stort eget ansvar.

Utöver detta ser vi att du uppfyller följande krav:

- Minst 5 års dokumenterad erfarenhet av arbete inom försäljning och kundrelationer.

- Erfarenhet av att arbeta med hela säljprocessen, från prospektering till att förhandla och skriva avtal.

- Flytande svenska och mycket god förmåga att uttrycka dig skriftligt och muntligt på engelska.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 707 77 62 30Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Liknande jobb


23 november 2024

23 november 2024

Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024