OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till en av våra kunder i Rosersberg letar vi nu efter en account manager som kan börja redan 1/11 till och med september 2025
Arbetsuppgifter
-besöka centrala kunder,
-inventera,
-ta hand om kundklagomål,
-merförsäljning
Kvalifikationer:
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Erfarenhet av att jobba i olika system, har du erfarenhet av att jobba i
Advantex, och i excel så är det en fördel
- Problemlösningsförmåga
- Erfarenhet av att jobba med klagomål är meriterande
- körkort
Den vi söker är en glad, lättlärd och stresstålig person som respektera och följa kundens core values .
Du behöver kunna samarbeta med olika typer av människor, vara självständig, ta snabba beslut, men inte heller vara rädd för att be om hjälp. Man är del av ett team som jobbar tillsammans.
Arbetstid 8-17 måndag-fredag