OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna och sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi har kontor i Stockholm och Göteborg. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor, ekonomi och administration och riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Efterfrågan på bemanning ökar ständigt och också kraven på högklassig leverans. Vi på Ryska Posten Bemanning söker nu efter en säljtalang till vårt livfulla kontor beläget på Gärdet i Stockholm. Du kommer att bli en del av vårt drivna säljteam och ansvara för hela säljprocessen vilket innebär att leta leads, skapa kontakter genom möten och följa upp affärer. Du arbetar även nära flera erfarna rekryterare på vår leveransavdelning för att kunna presentera bästa möjliga kandidater till dina kunder.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta med hela säljprocessen med att identifiera affärsmöjligheter samt vårda befintliga kundrelationer. Arbetsuppgifter består av
• Prospektering
• Boka och genomföra kundmöten
• Skräddarsy lösningar och arbeta aktivt med att alltid ha nöjda kunder i din kundstock
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer och älskar att möta nya människor. Du är kreativ, personlig och har ett stort hjärta. Vidare är det viktigt att du är strukturerad, lösningsorienterad samt extremt målmedveten. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och verksamheten du arbetar i. Du har förståelse för affärer och företagsbehov. Du har flerårig erfarenhet från sälj- och servicebranschen och har troligtvis arbetat med någon form av tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är starkt meriterande och en bakgrund inom kontorsservice är ett plus.
För att lyckas i rollen bör du trivas i en entreprenöriell miljö. Du är självgående, initiativtagande och ger mycket energi.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04