ACCOUNT MANAGER TILL RYSKA POSTEN BEMANNING

Arbetsbeskrivning

Är du en motiverad säljare som älskar att dra in nya affärer och vill driva vårt företag framåt? Vill du arbeta på ett entreprenörsdrivet företag som ser och förverkligar dina idéer? Har du viljan och engagemanget att gå de där extra milen för att leverera det lilla extra? Älskar du också att samarbeta och tillsammans leverera den bästa möjliga servicen till dina kunder? Då hoppas vi att du söker dig till oss!

OM OSS
Ryska Posten Bemanning är ett starkt och sammansvetsat team med höga ambitioner som brinner för service och kundrelationer. Under 2018 har vi gjort en förändringsresa och vill nu fortsätta på den inslagna vägen. Vi söker därför en Account Manager som tillsammans med teamet vill ta oss till nästa nivå och precis som oss lever efter våra ledordvilja,hjärtaochengagemang. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom yrkesområdena reception, administration, ekonomi och övrig kontorsservice. Vi arbetar dagligen med att engagera och inspirera varandra och våra kunder så att vi tillsammans når de bästa resultatet.

OM TJÄNSTEN
Som Account Manager kommer du att arbeta både självständigt och i team, du kommer att vara en del av ett säljteam och arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor som brinner för försäljning där en framgångsfaktor är att skapa förtroende för kund där du både kan förstå och vågar utmana kundens behov. I rollen som Account Manager ansvarar du för hela säljprocessen vilket innebär att du prospekterar, bokar och genomför kundmöten samt följer upp dina affärer. Du arbetar nära flera rekryterare och konsultchefer för att leverera den bästa lösningen och bibehålla långsiktiga relationer till dina kunder. Du arbetar företagsamt, skapar skräddarsydda lösningar och ett partnerskap med dina kunder.

VI SÖKER DIG SOM

- Har flerårig erfarenhet av B2B-försäljning
- Du har erfarenhet från tidigare roller där du skapar dina egna möjligheter

Det är meriterande om du:

- Har en utbildning inom försäljning
- Har erfarenhet från bemanningsbranschen

Som person är du självgående, initiativtagande och affärsdriven. Du tycker om att arbeta mot högt uppsatta mål, drivs av att ständigt förbättras och utveckla dig själv och företaget. Du är kreativ, älskar att skapa nya möjligheter och driva in affärer.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 oktober 2018

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Junior Account Manager

Junior Account Manager

21 december 2024

20 december 2024

Account Manager Media

Account Manager Media

20 december 2024

Sales Executive inom healthtech!

Sales Executive inom healthtech!

20 december 2024