OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Ryska Posten Skafferis räkning en Account Manager som vill vara en del av deras fortsatta framgång. Tjänsten är på heltid med start under mars/april. Som en del av Ryska Posten-familjen har Ryska Posten Skafferi växt fram genom stort intresse och förtroende från sina kunder. Ryska Posten Skafferi står alltid redo att leverera frukt, frukost och andra härliga saker till sina kunders kontor. De vill att kunderna ska må så bra som möjligt när de arbetar och anstränger sig hårt för att leverera det absolut bästa! Möteslådor, fruktabonnemang och frukostar är bara ett urval av de produkter som levereras av Ryska Posten Skafferi. Inte nog med detta tänker de på hållbarhet och miljö i alla beslut de tar och använder sig enbart av elbilar som drivs på el från deras egna vindkraftverk.
OM TJÄNSTEN
Då Ryska Posten Skafferi är mitt i en spännande expansionsfas söker de dig som vill ha en avgörande roll i att ta företaget till nästa nivå. Tillsammans med ett hängivet gäng kollegor kommer du att skapa nya affärsmöjligheter och vårda dina kundrelationer med målet att leverera förstklassig service. Tjänsten är på heltid med flexibla arbetstider. Ryska Posten Skafferi består idag av 5-6 medarbetare som sitter med resten av Ryska Posten familjen i moderna lokaler på Gärdet i Stockholm. Detta är en möjlighet för dig som vill få in foten på ett entreprenöriellt företag med chansen att vara med på en spännande utvecklingsresa med stora karriärmöjligheter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Ryska Posten Skafferis önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt hos Ryska Posten Skafferi vid avslutad process.
ARBETSUPPGIFTER
Hos Ryska Posten Skafferi arbetar du i en dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar. Som Account Manager är du delaktig i hela säljprocessen och arbetar med allt från att boka och gå på kundmöten, offerera och avtalsförhandla till att ta emot kundbokningar och förfrågningar. Du arbetar aktivt med att etablera nya kontakter och öka antalet köpande kunder samtidigt som du är en viktig del i arbetet att förvalta och utveckla dina befintliga affärsrelationer. Utöver detta kommer du med ett prestigelöst förhållningssätt att hjälpa till i alla delar av företaget vid behov så som att exempelvis packa och köra ut fruktleveranser till dina kunder.
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat med service och kundbemötande tidigare
• Har goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har arbetat med försäljning eller i en liknande roll tidigare
• Har erfarenhet inom branschen
I denna tjänst ställer vi höga krav på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är en social och trevlig människokännare med bra värderingar. Du ska vara förtroendeingivande och brinna för att skapa goda kundrelationer med affären i fokus. Då du på egen hand ansvarar för att etablera nya kunder gäller det att du är tävlingsinriktad och målmedveten.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Eriksson
Rakel Lilja
Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01