Account Manager till Senteprise Consulting

Account Manager till Senteprise Consulting

Arbetsbeskrivning

Senterprise Consulting är ett affärsområde inom Senterprise Sverige AB. Senterprise Consulting är en konsultförmedlare inom IT med rötter från rekrytering och headhunting. Med ökat förtroende från några av landets mest attraktiva uppdragsgivare söker vi nu en Account Manager som är redo att axla en viktig roll i vår fortsatta framgångsresa.

Vad är det bästa med att vara konsultmäklare?

Det nära samarbetet med kunder, frilansare/leverantörer och kollegor är det roligaste och mest utvecklande. Man får vara med i hela processen från början till slut. Man agerar som mellanhand och ser till att allt flyter på. Det är mycket administrativt jobb också, avtals- och fakturarutiner kopplat till nuvarande konsulter som är ute på uppdrag, en härlig blandning helt enkelt."
- Denise på Senterprise Consulting

Jag älskar det, att få jobba med bolag i alla storlekar alltifrån startups till välkända varumärken och produkter/tjänster som nästan alla använder! Det är högt tempot och utmaningar med att alltid vara snabbast och mest pricksäker. Att få alla parter nöjda är en belöning i sig, där ställs höga krav på god relation med kunderna, kollegorna internt och leverantörer/konsulterna där ute. För oss som gillar sälj, tech och att nätverka blir det inte så mycket roligare än detta.”
- George på Senterprise Consulting

Kan ni berätta om arbetsuppgifterna?

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att söka och bearbeta nya potentiella uppdragsgivare och förvalta dess kundrelationer. Målet är att utöka inflödet av uppdrag ytterligare och skapa större inflytande hos våra kunder. Du kommer att bli en del av ett mindre, välfungerande team som under året 2021 lyckats nå ATH i antal konsulter och nöjda kunder.

Du kommer att arbeta tillsammans med dina kollegor för att erbjuda dina kunder dom bästa konsulterna på marknaden.

Några av de viktigaste parametrarna i din roll kommer bland annat innebära att:

- Driva försäljning
- Utveckla Kundrelationer
- Förhandla


Vad vi kan erbjuda dig:

- Möjligheter att arbeta end2end med både kund & kandidat kontakt.
- KAM för större kunder.
- Bygga ett eget team bestående av sälj och leverans
- Fast Lön + provision
- Friskvård


Vem ska man vara för att trivas i teamet tror vi?

För att trivas i rollen behöver man vara flexibel, uppskatta relationsbyggande och förmåga att se utanför boxen. Du bör besitta förmågan att snabbt skifta fokus och gilla att se resultaten av sitt arbete. Det kommer vara ett högt tempo vilket du bör tycka om, du är strukturerad och gillar att ha helikopterperspektiv i dom processer du är involverad i. Vår vision är att vara det självklara valet för kunder och konsulter inom IT sektorn, så med stor passion för tech sticker vi ut genom en djupare förståelse av tekniska termer. Det innebär att du bör dela vår passion för tech samtidigt som du vill arbeta med stort engagemang i varje uppdrag.

Vi ser dig som söker till tjänsten som utåtriktad och vågar ta dig an saker och lösa det som uppstår längs vägen. Kortfattat bör du vara en ödmjuk och glad person med mycket energi :)

Vi söker dig som har:

Det vi värderar allra högst hos dig som söker är din personlighet som vi tror är en form av naturligt ansvarstagande kombinerat med ett prestigelöst lösningsfokus i samarbete med ditt team! Det är dock toppen om du har följande i din profil:

- Förståelse och intresse för IT
- Förhandlingsvana (kund/leverantör)
- Erfarenhet av administrativt arbete
- Erfarenhet av rekryteringsbranschen/konsultbranschen
- Erfarenhet av kundmötet i en säljorienterad roll
- Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
- Du har god vana av uppsökande försäljning och tycker det är kul att bygga relationer.
- Du har erfarenhet av B2B försäljning mot beslutsfattare inom IT och förstår värdet av att skapa och vårda ditt nätverk för att bli framgångsrik i din roll.


Intervjuer sker löpande och positionen kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag.

Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Sveavägen 33, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Gadd
+46 73 701 23 51
Emelie Gadd

Jonas Sundin
+46 73 075 17 91
George Özmen
+46 73 613 49 19
Emil Bengtsson
+46 76 414 89 38
Rasmus Lundin
+46 76 414 89 38
Camilla Sundqvist
+46 76 414 89 38

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Senterprise
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 16 april 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 22, Stockholm
None

Postadress

Karlbergsvägen 22
Stockholm, 11327

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

27 november 2024