Account Manager till Spineband

Account Manager till Spineband

Arbetsbeskrivning

OM FÖRETAGET:

Spineband är ett svenskt företag som grundades i Mellerud av en tidigare svetsare som fått komplikationer med nacken efter flera års påfrestande fysiskt arbete. Efter samarbete med 3M, började företaget utveckla en produkt för att lindra nackspänningar och smärta. Spineband har sedan erhållit patenter i flera länder och har arbetat med stora klienter som Volvo, Saab, NCC och Siemens. Produkten är patenterad, CE-märkt och designad i Sverige. Den tillverkas i Estland och kan användas både på jobbet och efter jobbet för att förebygga nackproblem. Spineband har även flera modeller tillgängliga. Förutom att arbeta med forskare, har företaget evidensbaserade resultat och är i kontakt med olika intressenter för att samla in mer evidens.

OM ROLLEN:

Vi söker en säljare som ska ansluta till Spineband och hjälpa till att sprida budskapet om Spineband till industri- och byggföretag, handelsföretag och individer som arbetar inom dessa sektorer. Rollen innebär en traditionell säljprocess och möjligheten att ta över befintliga kunder. Den framgångsrike kandidaten kommer att utgå hemifrån och jobba mot Stockholm, Mälardalen (inklusive Västerås och Uppsala) och kommer att vara en del av ett team som värdesätter långsiktig planering och att bygga företaget.

VEM SÖKER VI:

Vi söker någon med erfarenhet av försäljning och som både kan få in nya kunder men också kan jobba långsiktigt med kunderna och förvalta relationerna. Du ska kunna jobba med frihet under ansvar och själv kunna planera din försäljning. Den ideala kandidaten har en passion för att hjälpa människor och förbättra deras livskvalitet genom vår produkt.

Det är meriterande om du har eller har haft en bakgrund inom sjukvården (kiropraktik, fysioterapi etc).

VAD ERBJUDER VI:

Förutom en konkurrenskraftig lön erbjuder företaget bilförmån, bonusar samt stöd och resurser för att hjälpa dig att lyckas i denna roll. Vårt team är angeläget om att skapa en positiv och samarbetande arbetsmiljö. Det finns också möjlighet att växa inom företaget.

Ansökan & Lön


Jobbtyp: Heltid

Plats: Remote

Lön: Fastlön + Provision

Kontakt: We Quest.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord:

KOD: Företagsförkortning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: We Quest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2023
  • Ansök senast: 25 april 2024

Liknande jobb


Account Manager

Account Manager

22 november 2024

Account manager

22 november 2024

Teknisk säljare - Trollhättan

Teknisk säljare - Trollhättan

12 november 2024