OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår kund är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera den dagliga kontorsdriften. Företaget fortsätter att växa och kommer i oktober att förstärka försäljningsteamet inom Dokumenthantering i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Account Manager jobbar du med hela försäljningsprocessen, från att boka möten till att besöka kunder och hitta den specifika lösningen för varje kund. På företaget arbetar man strukturerat med tydliga mål och du får de verktyg du behöver för att göra karriär inom försäljning. Du kommer att ta över befintliga kunder och samtidigt arbeta med att kontakta nya för att utöka din kundstock.
Här får du en arbetsplats där man investerar mycket i utbildning och utveckling. I samband med att du börjar din anställning kommer du påbörja ett specialutformat utbildningsprogram designat för att ge dig de absolut bästa verktygen för att lyckas med din försäljning.
Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en växande koncern. För att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.
Man jobbar även kontinuerligt med tävlingar med allt från bonusar till resor i potten, fredagsfrukost, kick-offer, rikslunchkort och du får möjlighet att arbeta med fantastiska kollegor!
Din profil
För den här rollen ska du ha minst ett års erfarenhet av B2B-försäljning. Som person ska du tycka om att bygga relationer samt ha mycket energi och fokus på dina affärer. Du drivs av att ta in nya kunder, samt är duktig på att vårda befintliga kundrelationer. Du sätter själv höga mål och har höga ambitioner, är resultatorienterad och drivs av att ta dina försäljningsresultat till nya nivåer.
Vidare ska du ha körkort och tillgång till bil.
Tillträde: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Lön: Garanti- och provisionsbaserad
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 08-445 43 44 alt. siri@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss.
Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson