OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Team Digital Office, TDO, är ett oberoende, privat företag som erbjuder affärseffektiva helhetslösningar inom Print och IT. Större företag anlitar dem för att skapa driftsäkra printmiljöer och få kontroll över sina kostnader. Mindre och medelstora företag använder dem för utveckling och drift av effektiv IT-infrastruktur. TDO har idag ca 30 medarbetare och växer genom nära och långsiktiga relationer med såväl kunder som leverantörer. Företaget kännetecknas av hög informationstekniskt kompetens i kombination med stor förståelse för sina kunders verksamhet. Deras löfte till kunderna – och den ständiga utmaningen för dem själva – är att varje dag bidra till att både de och deras kunder tar nästa steg i utvecklingen. Läs mer på www.tdo.se.
Tjänstebeskrivning
Är du en självgående och driven person som söker nya utmaningar inom försäljning?
Team Digital Office söker nu en Account Manager B2B Print.
Som Account Manager hos TDO ansvarar du för försäljningen mot befintliga och nya kunder av produkter inom Print. Du tilldelas ett distrikt i Stockholm där du främst kommer att arbeta mot små- och mellanstora företag. Du ansvarar för hela säljprocessen från att boka möte till avslut och uppföljning.
Detta är en utmanande tjänst som ger dig möjlighet att utvecklas inom försäljning och jobba mot attraktiva kunder. Tjänsten inleds med en introduktion där du får bra inblick i TDO och vad de har att erbjuda. Därefter arbetar du självständigt utifrån tydliga mål och riktlinjer. För rätt person finns goda chanser till vidareutveckling i form av roller som KAM eller Teamledare.
Krav på person
Du behöver ha några års erfarenhet av försäljning och kan uppvisa bra resultat från tidigare tjänster du haft. Som person drivs du av att ständigt sträva mot uppsatta mål och söker nya lösningar för att förbättra resultatet. I teamet på TDO bidrar du med idéer, flexibilitet och utvecklingstänk. Du har ett sinne för struktur och är självgående.
Det är starkt meriterande om du genom idrott/föreningsliv har fått med dig egenskaper som höjer såväl prestation som resultat. Ange gärna vilka idrotts-/föreningserfarenheter du har och på vilket sätt det har format dig som person, och hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Account Manager.
Då tjänsten innebär bilresor inom Stockholm behöver du ha B-körkort.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetstid: 8-17
Lön: Fast+provision
Plats: Stockholm, Norsborg
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner gällande rekrytering, och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till vår Rekryteringskonsult Jenny Hellström på 073-353 75 30. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post samt att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17